09 בנובמבר, 2010

מבחן בד

תמונות ממגזרות בד של דלית רז מבטיחות חלומות נעימים

גם היום בטח יגיע אלינו מייל בתפוצה רחבה עם הנושא המנג'ס: "חבר'ה, איזו מתנת לידה נקנה לאיריס?". די, לא נעים, הילד כבר עוד שנייה מתגייס והמתנה הכי מקורית שהצלחנו לחשוב עליה היא בייביסיטר על חשבוננו פלוס מונית לנתב"ג.

מזל שאתמול שלחו לנו הפנייה לחנות המקוונת של דלית רז ב-Etsy.com, וניצלנו רגע לפני שנפלנו במלכודת ה-'שמיכה לתינוק' (טיפ: לכל אמא טרייה יש לפחות חמש שמיכות לתינוק). זה כמה חודשים שדלית מכינה בעשר אצבעות תמונות ממגזרות בד לחדרי ילדים, עם אפליקציות צבעוניות ומלאות חן, שנראות כאילו זכתה להציץ לחלום של איזה דרדק אופטימי – ורקמה אותו אחד לאחד. יש איש שלג חביב, יש מכוניות וחיות מחייכות, יש קו כביסה תמים או סירת מפרש יפה, והכול הכול עשוי 100% עבודת יד של דלית.

אם תרצו, תוכלו להוסיף בלי בעיה גם את שם מקבל או מקבלת המתנה, לבחור בעצמיכם את גווני הרקעים והבדים, לבקש דמויות ספציפיות שהנסיכים שלכם לא יכולים להירדם בלעדיהם, ואפילו לקבוע את גודל התמונה הסופית.

העולמות הרכים העשויים מבדים צבעוניים, לֶבד, כפתורי עץ ורקמות שדלית מייצרת בעצמה, מותקנים לבסוף על גבי קנבסים ממוסגרים, אותם תוכלו לתלות בקלות מעל המיטה, כשלט לדלת או סתם ליד המחשב שלכם (לא תאמינו איך זה משדרג את היום).

מזל טוב איריס!

תמונות בד של דלית רז – החל מ-40 ש"ח (לתמונה קטנה) ועד 200 ש"ח (לתמונה בגודל סטנדרטי, 25X25 ס"מ)
10% הנחה יוענקו לגולשי מרמלדה, ניתן להזמין תמונות בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים ורכישה אונליין – היכנסו לחנות המקוונת ב-etsy.com, או הזמינו דרך דף הפייסבוק, ניתן לשלוח או לאסוף ישירות מהמעצבת בתל אביב, טל': 054-5203077

[PSGallery=2suoo097be]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה