04 בדצמבר, 2017

מאסטר פיקס

זהו זה. פגשנו את הקבלן שנרצה לחלוק איתו את חיינו וכל צרות דירתנו: אבינדב צור. וגם לקירות שלכם מגיע להכיר את האיש, הידיים והמקצוען הכי חמוד בתחום. בוב הבנאי, הדבר האמיתי

ירים את היד מי שמפנטז על רמונט כללי בבית. על איזה פינוי-בינוי טוב ככה. על תמ"א 38. יודעים מה? 39 אפילו, עם אקסטרה מרפסת, לבריאות שיהיה לכם. בקיצור כולכם יכולים להוריד את היד, לשלוף את הנייד ולצרף לאנשי הקשר המועדפים שלכם מיד – את אבינדב צור, הקבלן הכי כובש לב ומבנה שתפגשו. ומאחלים לכם להיפגש בקרוב.
 
אחרי לא מעט סיבובים וגלגולים מפתיעים בקריירה (החל כדייל באל-על, עבר לשפץ בתים בקנדה, פתח נגרייה בכפר דניאל, עבד כגנן באוסטרליה, ובין לבין הפך לאספן חפצים ופריטי ישראליאנה נלהב), שב אבינדב לארץ ב-2005 ומאז כבר למעלה מעשור עומד בראש אופרציה קבלנית משומנת היטב, עם אוסף עובדים מופלאים ומקצוענים אחד-אחד, המציעים שירותי בנייה של דירות ובתים שלמים, תיאום ופיקוח על פרוייקטים, ואפילו שיפוצונים ותיקוני צבע – והכל נעשה בצורה הכי נוחה, נקייה ונעימה שיצא לנו לחוות. ויצא לנו. הצוות שהוא מביא איתו לכל מקום, מתנהלים כמשפחה מלוכדת (הלובשת חולצת טי כחולה אחידה עם הכיתוב הסקסי "צוות אבינדב"), עומדים בזמנים המובטחים, מקפידים על סטנדרטים גבוהים עד הפיניש האחרון, ומומחים ספץ בכל תחומי הז'אנר (אחד מהם מגיע אפילו עם ניסיון גנטי שעבר אליו בתורשה בתור צבעי בן צבעי בן צבעי! זה ייחוס). חברה שהזמינה מהם שיפוץ, סיפרה שבסוף כל יום הבית נשאר נקי ומסודר להפליא, ובלי אף טיפת שליכטה שטפטפה מהמברשת. אבל בעיקר? האווירה הנינוחה שהושרתה על כל הדיירים, השיחות הכיפיות תוך כדי על כל נושא שבעולם, והחדווה שבתהליך – הפכה את הצעד הכי מטלטל שאדם יכול לעולל לעצמו – לחוויה שמחה ומתקנת. תרתי משמע.
 
לבסוף אגב, כשהבית כבר ישר פלס, הכל נראה פיקס פוקס, ואתם בטוחים שטוב יותר מזה אין, תגלו שאבינדב הניחן בטעם, כישורי גננות ועין עיצובית קולעת – מסוגל גם לאלתר פתרונות לכל עניין בבית שרק חיכה לידיים הטובות שלו. תשאירו לו לנסר את הפלטה שבולטת שם במטבח, או להתקין את הווילונות שקניתם באיקאה ושכחתם לצרף מקדחה, אולי השעון של הבוילר הלך ולא מצאתם מי שיעיף מבט? אל דאגה – בוב הבנאי, הגרסה האמיתית, איז אין זה האוס. על לא דבר.

הקבלן אבינדב צור, טל': 054.6686007

קדימה בית, תתפנק. צוות אבינדב בשטח

קדימה בית, תתפנק. צוות אבינדב בשטח

 

 

מי מכיר את האיש שבקיר? אבינדב צור, והבית יודה לכם

מי מכיר את האיש שבקיר? אבינדב צור, והבית יודה לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה