18 בנובמבר, 2010

מאסטר כיף

אחרי חודש שאנחנו רושמים בטירוף פתקאות עם טיפים שלמדנו מ-"מאסטר שף", כבר אפשר להכריז על התמכרות חדשה

מזמן לא נתקלנו בתכנית ריאליטי שכל כך שמחה אותנו, ואנחנו ידועים ככרישים רציניים בתחום הריאליטי (זוכרים בקלות כמה מיטות יש בכל חדר באח הגדול ואיזה חצאית לבשה רוני בי בגמר "נולד לרקוד"). תכנית הבישול "מאסטר שף" עשתה את הלא יאמן והפכה אותנו סוף סוף לנורמליים. לאנשים שאוהבים לדבר על אוכל, להחליף מתכונים, להביא למשרד כל מיני דישים שניסינו בערב, יו נואו, נורמליים. יש משהו בשיחה סתמית על אוכל שמסיר מעל כתפינו את עול המשכנתא ומטיס אותנו לעולמות יצירתיים, משפחתיים וטעימים. יש לנו עכשיו בית שיש בו ריח של עוגת לימון ביום שישי וריח של רוטב בולונז ביום רביעי, וקיש בטטות ובצל ביום שני. סתם דוגמא.

 

ומעל הכל אנחנו חולים על תוכנית הבת של הסדרה – "כל אחד רוצה להיות טבח", בה ניתן לראות איך השפים המדופלמים מעבירים סדנאות בישול למשתתפי התכנית (ולנו!) וחושפים מתכונים אישיים וסופר מגרים. באחת הפעמים כשהתיישבנו מול הטלוויזיה ביום שישי תפסנו את חיים כהן מעביר מתכון למנה שמזכירה לו יותר מכולן את ילדותו – הלא היא ספיחה. רק למדנו את להגיד את המילה – וכבר ידענו שזו החברה החדשה שלנו על הכיריים. ברגישות, בחום ועדינות, מסביר חיים צעד אחרי צעד את המרשם המדויק, מתבל בהומור, מוסיף פנימה טיפים אישיים, מערבב עם חיוך ובעיקר – בדרך הכי לא שפית שיש – מעניק לנו יד חופשית להוסיף לתבשיל העגבניות והחצילים המדהים הזה – טעם לפי הטעם.

כעבור חצי שעה, גם אצלנו במטבח כבר עמדה מנת ספיחה יפהפיה, שמזכירה מאד את אחותה המפורסמת מהטלוויזיה, וטעימה לפחות כאילו גדלנו בשכונה עם חיים. אם עדיין לא התמכרתם – כנראה שלא תפסתם את הסדנא של אייל שני  הנהדר על פרנץ' טוסט (שנכין כבר מחר ונדווח), או את גורדון רמזי ודרמת התפוזים הסיניים בגרסה האמריקאית (אל תפספסו את השיא ב-05:15).

 

הסדנא "כל אחד רוצה להיות טבח" (במסגרת התכנית "מאסטר שף") – שישי, ערוץ 2, 18:30 וגם צפייה ישירה באינטרנט ללא תשלום באתר "mako". למתכונים – עברו לאתר התכנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה