31 באוגוסט, 2011

לרקוד כל הדרך

סטודיו DANCE לריקוד הוא מקום מקסים ללימודי מחול, ואם אתם עדיין לא החלטתם איזה על איזה חוג ללכת השנה (בן אם אתם בני 6 ובין אם אתם בני 36), תשקלו בחום

בתור ילדים נהגנו להשוויץ שיש לנו עשרה חוגים (כולל אנגלית ומחנות עולים). אבל בלב בלב פנימה, קצת התייאשנו. עם כל הכבוד לענת המורה לפסנתר, שימרית המורה לצרפתית וגלית המורה לגחלילית, יש גבול גם למושג "העשרה". אבל אם היינו צריכים לבחור חוג אחד לדבוק בו, אחד כזה שימלא את עולמנו – הוא הריקוד. והכל הודות לסטודיו המופלא שרקדנו בו כשהיינו ילדים – סטודיו DANCE – אימפריה רמת שרונית וותיקה שהתרחבה גם לתל אביב.

ובאמת, אחרי ששנים אנחנו רוקדים רק בחתונות (וגם זה רק אחרי שלושה שוטים של וויסקי), התגלגלנו להופעת סוף השנה של סניף סטודיו Dance ברמת השרון. מיד כשהתיישבנו דמעות מתוקות של נוסטלגיה הציפו אותנו וישבנו דרוכים בציפייה לריקודי הקבוצות. תוך כדי צפייה בריקודים הנהדרים, עלו בנו מחשבות על התרומה של הריקוד ליציבה (עד היום שואלים אותנו אם רקדנו פעם), לחינניות, להתנהלות הפיזית ובכלל לתחושת הגוף והגישה לחיים (וממש אין צורך להיות פרימה בלרינה בשביל כל זה).

צוות המורים בסטודיו היה ונשאר סופר מקצועי תחת ידם של הרקדנים והכוריאוגרפיים עלמה פרנקפורט (בעלת רזומה ארוך ומפואר בעולם המחול) וארנון צוקר (דמות מרכזית בתחום הוראת המחול בארץ). חוץ מלימודי בלט קלאסי ומודרני יש שם גם שיעורי ג'אז והיפ הופ, פופ-היפ-הופ (תכנית שמיועדת גם לבנים שפותחה בסטודיו), עתודות מחול, להקות, וכל מה שהולך היום. האווירה סופר רצינית, ההתייחסות תמיד קשובה והילדות – מאושרות. מושגים כמו "תחרות" כמעט ולא מורגשים שם, והריקוד מוגש כדרך חיים.

אנחנו הפכנו שם לאנשים עם גישה לאמנות המחול, שמתרגשים עד דמעות ממופע של פינה באוש, שמעריכים אנשים שיודעים להחזיק את הגוף וכן, אם ממש תתעקשו אנחנו עדיין יכולים לעשות פירואט (צולע).

סטודיו Dance (אלמה פרנקפורט וארנון צוקר) – לפרטים נוספים ולהרשמה לשנת הלימודים הקרובה (החל מגיל 4) – טל': 03-5408040
שלושת הסניפים – אוסישקין 35, רמת השרון; דיזנגוף 98 (פינת אסתר המלכה), תל אביב; בני אפריים 228, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה