16 בספטמבר, 2014

לרקוד כל הדרך למשרד

מותג נעלי הריקוד הכי פיין, הכי ותיק והכי יפה שיש לאיטלקים להציע כבר מאה שנים – נחת בפליק-פלאק בישראל. מוזמנים לרייר איתנו

תקשיבו, אנחנו עוד בודקים את זה, אבל יש סיכוי לא רע שבגלגול הקודם היינו פרימה-בלרינה בבולשוי. לא פחות. אחרת אין לנו הסבר למשיכה הקוסמית שיש לנו לכל דבר שקשור למחול – והכי הכי – נעלי בלט. מבחינתנו להיוולד בהן, להתחתן איתן, לעשות טרק בגאלאפאגוס ולהיקבר איתן בפירואט.

ועכשיו, כשמותג נעלי הבלט הכי נחשב, הכי פיין, הכי ותיק והכי מדויק מאיטליה, נחת כאן בשקט מתחת לאף שלנו – אנחנו הולכים על זה בלי למצמץ (מאמי, תתקין בר במטבח!). תקשיבו טוב, אנחנו נגיד את זה רק פעם אחת: למותג קוראים Porselli, ובתרגום חופשי מאיטלקית, זו המילה הנרדפת לאיכות בלתי מתפשרת ומסורת. טוב, וגם שם המשפחה של יוג'ין פורסלי, שהקים במילאנו לפני כמעט מאה שנים (1919) בית מלאכה קטן לנעלי בלט נוחות כמו כפפה לרגל, ונחשב מיד לפורץ דרך ואף לחוליה חשובה בהתפתחות הבלט המודרני. פורסלי למעשה היה הראשון להתאים את נעליו לצרכים, לדרישות ולצעדים המשתנים בעולם המחול. בכך גרם לחצי מרקדני אירופה להזמין דווקא ממנו, כולל לקוחות כמו תיאטרון לה סקאלה ובלרינות מפורסמות מכל העולם, להן התאים אישית נעליים לפי מבנה הרגל וסגנון הריקוד. עד היום, עם סניפים בלונדון ופריז, ובאז עולמי בקרב כל מי שחשה את עצמה פבלובה יודעת דבר – ממשיכה משפחתו לייצר באותו בית מלאכה, נעל נעל, בעבודת יד שתרגישו מיד, מהעור האיטלקי המשובח, וכמו תמיד – בהתאמה לרוח הזמן. כך למשל, לבלרינות עירוניות שחורשות על נעלי בלט ברחובות, שני הדגמים החדשים שהגיעו לישראל מציעים סוליה מלאה שהושלמה עד קצות האצבעות (להגנה על הכריות), ובאחד הדגמים אף נוספה הגבהה קטנה, לפלמנקיות שנוהגות לשחוק את העקב. הדגם השטוח אגב מגיע כמו בעולם הריקוד עם שתי נעליים זהות ללא נטייה לימין ושמאל, שמתאימות עצמן תוך כדי שימוש בעזרת שרוך מתכוונן והעור הרך – לצורת הרגל. אפילו המידות מצוינות במספרים המסורתיים של נעלי ריקוד. בקיצור ליידיז, הדבר האמיתי.

זהו. הלכנו לבחור עם איזה צבע נעשה פירואט במשרד, עם איזה נעשה פליק-פלאק בורג בערב חג ועם איזה נירדם בשפגאט. ברישניקוב, אנחנו מוכנים להרמה שלנו.

נעלי בלט של Porselli: דגם שטוח – 770 ש"ח (במידות בלרינה: 14=36, 15=37, והלאה עד 20=42). דגם עם עקב (0.5 ס"מ) – 880 ש"ח (עם ימין/שמאל ייעודי ומידות רגילות, צמודות יותר לכף הרגל). צבעים: שחור, אפור כהה, אפור בהיר, קאמל, חרדל, ניוד, אדום.
להשיג ב-MYKI (מלכי ישראל 7, ת"א); שרה בראון (דיזנגוף 162, ת"א); בינגו (אחימאיר 19, רמת אביב); גוסטה (עמיעד 16, שוק הפשפשים יפו); אביבה זילברמן (מלצ'ט 23, ת"א); בוטיק לולה (גן שמואל). טל' לבירורים: 03.5222021; לאתר היבואן.

יפה בכל צבע. דגם העקב של Porselli




דופקים שפגאט בחינה. נעלי פורסלי בישראל


 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה