31 באוגוסט, 2008

לרכוב על הטרנד

כל מה שמפריד בינך לבין רכיבה ספונטנית בעיר זה אופניים שיהלמו את גזרתך ואישיותך הנשית, תודי. הכירי את אלקטרה, הבי.אף.אף החדשה שלך

נניח שהפעם האחרונה שרכבת על אופניים היתה אי שם בשלהי שנות השבעים. הדגם היה ראלי צ'ופר, הבגדים היו בגווני פסטל של טוֹפר, והעתיד נראה מבטיח. אבל הרבה מים זרמו מאז בנחל האיילון, ובעיר הגדולה מפדלים סביבך על ימין ועל שמאל, ורק את לא. את אומרת שאת מעדיפה ללכת ברגל (נכון, ואנחנו מעדיפים להיות בלרינה בבולשוי בלט), מתעקשת שאת לא רוכבת כמו שצריך (אין כמו שצריך. יש נופלת מהאופניים או מחזיקה מעמד, ואין באמצע) ומייצרת שלל תירוצים כדי להסתיר את הסיבה האמיתית: כל האופניים שראית עד כה ברחובות העיר מכוערים בעיניך להחריד, ולא יעלה על דעתך לרכוש אקססורי כה בולט שעלול להזיק לך תדמיתית.

אז תכירי, בבקשה. קוראים לה אלקטרה והיא החברה החדשה שלך: אופניים עירוניות נשיות וחטובות, ארוכות יותר מהאופניים הסטנדרטיים (ולכן גם יציבות במיוחד), עם מושב רחב, בולמי זעזועים, חמש שכבות צבע ועיצוב רטרו צבעוני הורס. את "אלקטרה" המהממת (בטח על שם כרמן אלקטרה, אם תשאלי אותנו) מצאנו אצל אלעד קדוש, הבעלים של Joyride, שסיפר שיש לה בין 3-7 הילוכים פנימיים, תלוי בדגם, ושהיא מפנקת ואיכותית ('אופניים זה בזכר'? למה, מי אמר?). האספקה, אגב, תוך 72 שעות, ואם את רוצה כאלה אצלך בבית ממש עכשיו, כדאי שתחפשי מי שירכיב אותך עוד היום על הרמה עד לחנות – כי היא תהיה סגורה בין 2-8 לספטמבר, עקב נסיעתו של אלעד לתערוכת דגמי 2009 בגרמניה. ובינינו, גם אם לא תרכבי עליהם אפילו יום אחד – אופניים כאלה הם הקנייה הכי מחמיאה לגזרה שלך השנה, אפילו אם תצטרכי להדק בשבילם טיפונת את החגורה.

אופני עיר לנשים של "אלקטרה" – 1,900 ש"ח – 2,500 ש"ח (תלוי בדגם)
להשיג ב-Joyride, דרך מנחם בגין 17 (פינת מקווה ישראל 25), תל אביב, טל': 03-5605768, 050-2225001, ראשון-חמישי 10:00-19:00, שישי בין 10:00-15:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה