03 במאי, 2011

לרדת אל העם

המותג Pretty Ballerinas משכנע אותנו סופית להתמקם נמוך-נמוך

אנחנו מכירים אחת, שחוץ מבעלה, לאיש בעולם אין מושג קלוש מה הגובה האמיתי שלה. טיולים לסיני היא עושה על פלטפורמות, את הדלת לשכנים היא פותחת רק בסטילטו, ובמטוסים היא תמיד על איזה רוקי (העקב, לא הסרט). אולי המותג הספרדי היוקרתי Pretty Ballerinas, שהושק בישראל ומוקדש כולו לנעליים שטוחות ונמוכות – יצליח לשכנע אותה לרדת אל העם.

הספרדיות, כפרה עליהן, שנראות טוב בכל גובה, למעשה נהנות מנעלי הבלרינה האיכותיות של המותג הזה, עוד מהמאה שעברה: כבר ב-1918 החלה חברת Mascaro לייצר נעלי בלרינה נוחות אך סופר מעוצבות, בכפר ספרדי קטן שבאי מנורקה. בהתאם למסורת ולידע העצום שצברה בתחום, החליטה החברה ב-2005 להשיק חברת בת ומותג נפרד שיוקדש כאמור רק לנעליים בגובה המנחם והיפהפה הזה – ואף קראה לו בהתאם. מאז ועד היום, כשהן מיוצרות באותו כפר ממש, מציע המותג Pretty Ballerinas – נעלי בלט/סירה/בובה/מה שתגידו – בלמעלה מ-150 דגמים אלגנטיים בכל עונה. יש בזהב או בכסף, מעורות נחש או מג'ינס איכותי, דוגמת מלחים מפוספסת ושווה, עם נוצות טווס או פפיונים, דוגמא בהשראת יצירות אמנות של מונדריאן או של אמן הגרפיטי בנקסי, מעוטרות באבני סברובסקי או פפיונים, וכמובן בורוד ניוד קלאסי – שכל בלרינה חייבת לעצמה. חוץ מהנסיכה הספרדית לטיציה ובתה (שביקרו בישראל לאחרונה), הנתפסות כמעט בכל אירוע רשמי כשהן נעולות על "פריטי בלרינה'ס", גם קייט מוס, אל מקפירסון, קלאודיה שיפר, לילי אלן, לינדזי לוהן, קיילי מינוג ועוד פיגורות שוות ומפורסמות – מאמינות שחוץ מהמחיר שלהן – אין דבר כזה נמוך מדי.

אגב, וכדי לעזור ללקוחות לזכור את הגזרה המועדפת עליהן (עם עקב קטן, בלי בכלל, מכווצות, בעלות חזית ריבועית, מטאלית ועוד) – כל דגם נקרא תמיד על שם איקונת אופנה קלאסית כמו אודרי (הפבורן), מרלין (מונרו), או גרייס (קלי). אם גם אתם תמיד רציתם להיות פרימה בלרינה כשתהיו גדולים (ואין לכם בעיית תזרים כרגע) – זה המקום להתחיל.

נעלי בלרינה מעוצבות – 690-990 ש"ח (קולקציות במהדורות מוגבלות בין 1,190 ל-1,490 שקל). טווח מידות: 35-42
להשיג בחנות הדגל של המותג Pretty Ballerinas, קניון רמת אביב, קומה ראשונה, תל-אביב 03-6039380, www.prettyballerinas.ca

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה