29 באפריל, 2018

לק מקרמיקה

ממתקי הקרמיקה והכלים של סטודיו R+O מעלים את רמת הסוכר והחדווה בבית. הכינו את הקירות ובלעו את הרוק

פתגם סיני שקראנו פעם בפורצ'ן קוקי טען שאמנות הוא כל דבר שמעורר מחשבה, רגש ולפחות אחד מהחושים. ובכן, אם המנדרינית שלנו לא חורקת, נדמה לנו שמצאנו פיס שאכן מפעיל אצלנו את כל הנ"ל, בדגש על חוש הקרייבינג: קרטיב רמזור; או פרלין מזוגג; או שלגון מגנום; ובעצם כל ממתק מקרמיקה של סטודיו R+O, שלעולם לא יינמס לנו מלבהות בו.

לאחר שלמדה פיסול במכון "אבני" וגם בבית-ספר "בסיס" לאמנות (וכיום משלימה תכנית לקרמיקאים ב"בצלאל"), החלה רֵאלי סמית ללוש מיני יצירות קרמיקה ססגוניות שתפסו מיד את עינה של חברתה הטובה אסנת יפה-צימרמן (שעסקה אז בניהול כספים וכלכלה בחברות ענק). אחרי שראלי דירבנה את אסנת להתנסות בחומר אף היא, החליטו להקים סטודיו משותף ומאז כבר 6 שנים שהן יוצרות יחד פסלים, כלים שימושיים ואמנות שמדברת מהבטן (ותיכנס ישר לשלכם). אם בקולקציה הראשונה יכולתם לתפוס בלונים בגלזורות מבריקות (מתנה מושלמת לכל גיל ואיוונט), לבבות, בלוטי ענק וטיפות מזל מוזהבות – כיום התרחב המגוון, וטווח ההשראה נע כעת בין פמיניזם ואג'נדות בועטות לבין דוכן-ממתקים מהפנט.

כך למשל יצרו פיני-באולינג שעליהם ביטויים סטריאוטיפים מדכאים לנשים, אותם הוזמן הקהל לנפץ בלייב. או בקבוקי חלב לפעוטות עם כיתובים קליגרפיים של דעות בעד/נגד הנקה. יש גם אגודלי דיס/לייק ענקיים ומתריסים (תלוי באיזה כיוון תולים); או פלפלים, שום וביצים שחורות שהוצגו ב"שבוע האיור". לתערוכות אחרות הכינו ראשי מיקי-מאוס ממושקפים או קיר עדשי שוקולד מרהיב (די, חייבים לפחות M&M אחד). והכל נוצר בעבודת יד, או בטכניקת יציקה לתבניות תלת-מימד שעיצבו. לאחרונה, במקביל לסרוויסים של צלחות, קערות וכוסות יפות, הן ממשיכות למלא את הקנדי-שופ במצרכים מוגדלים ומגרים במיוחד – כמו דובי-גומי אוברסייז, ארטיקים עם תבליטי סוכריות, קאפקייקס או סוכריות על מקל – שתוכלו לתפוס בימים אלו גם ב-"צבע טרי". נשאר רק להחליט: מה הטעם שלכם?

סטודיו R+O – כלי אוכל – 50-1,000 ש"ח, אמנות – 300-5,000 ש"ח
להשיג בחנות האונליין, או בסטודיו בתיאום מראש, בטל' ואינסטגרם: 050.5425060 (אסנת); 054.4642662 (ראלי); פייסבוק; או ביריד "צבע טרי" (ביתן "צבע טרי", עד מחר, 30.4.18)

 

לתלות או לקחת ביס? ממתקי קרמיקה של סטודיו R+O (צילומים: דליה שחר)

לתלות או לקחת ביס? ממתקי קרמיקה של סטודיו R+O (צילומים: דליה שחר)

 

נמסנו. קרטיבים מפולימר ועדשי שוקולד מקרמיקה (צילום מימין: דליה שחר)

נמסנו. קרטיבים מפולימר ועדשי שוקולד מקרמיקה (צילום מימין: דליה שחר)

 

ros1

 

ros5

 

 

אמנות שוברת סטיגמות. מתערוכות בהשתתפות R+O (צילום מימין: דליה שחר)

אמנות שוברת סטיגמות. מתערוכות בהשתתפות R+O (צילום מימין: דליה שחר)

 

ros3

 

ros4

 

rosa

שום, פלפל וצלחת מעושנת. סטודיו R+O

1

 

unnamed

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה