22 באוגוסט, 2013

לצאת תותחים

אתר חמוד יעזור לכם להחליט תוך 6 שאלות פשוטות לאן בדיוק כדאי לכם לצאת הערב, תוך התחשבות בכל הפרמטרים שחשובים לכם. אפשר שולחן לחמישה גרגרנים?

אחרי המחשבונים האינטרנטיים החכמים, שפותחו כדי לסייע לקמצנים כמונו להחליט כמה כסף לתת בחתונה, זה היה רק עניין של זמן עד שיצוץ הפיצ'ר הגאוני הבא: גמרנו עם הוויכוחים, ובלי טובות מחברים שמסננים אותנו ברגעים הכי קריטיים – מעכשיו שירות "DinnerClub" מחליט בשבילנו לאן יוצאים ואיפה נאכל הערב. פנטסטיש.

לדברי המפתחים טל גורביץ, גיל טולדו, יותם ברזילי ואסף אריאלי (או חבורת "ועידת המבורג" בשבילכם) – מה שהחל כגחמה פרטית ופרויקט צד, יצא מהר משליטה והפך לאתר חכם, מהנה ופשוט לשימוש: תוך שש שאלות קצרצרות (בהן תענו על פרטים כמו דייט או לא? ארוחה עסקית או רומנטית? מקום חשוך או מואר? חייבים חניה? וכאלה) ישלוף בפינצטה מחולל הבילויים המשוכלל "דינר קלאב" אוסף מקומות מדויק בהתאם לתשובות שלכם, מתוך שלל המסעדות המבלבל בתל אביב לבדה (בינתיים). כל הצעה שתקבלו על המסך (ויש גם גרסה באנגלית לתיירים) מגיעה כבר עם כתובת, טלפון, לינק לאתר המסעדה (כולל ניווט ליעד, לגולשים מהנייד), ואפילו מנה מומלצת או טיפ שחשוב לדעת לפני שמגיעים למקום: "עדיף מונית", "השולחן העגול שווה את ההמתנה", "הבר על הגג מפתיע", "הזמינו את הספרינג רול", וכו'. רשימת האופציות המכובדת שנכנסה עד כה למועדון ארוחת הערב (והורכבה מהפנקסים השחורים הנחשקים ביותר) מתעדכנת מדי שבוע, ומהנתונים שהחלו לזרום לאתר נולדו כבר תרשימים שמראים למשל כמה דייטים קורים לנו מתחת לאף ואיפה. הכי מעניין.

עזבו בשקט את החבר המעודכן שאתם תמיד מנג'סים לו: מהיום, ובמיוחד בימי אוגוסט האיומים, שבהם החלטות כמו "אז איפה נשב?" הופכות לסשן שיחות בלתי נגמר בוואטסאפ ("אה… בתוך המזגן?") – יבורכו ארבעת ההמבורגרים החמודים שפתרו את בעיית הבעיות, והפכו אותנו לטיפוסים קלילים ב-6 קליקים. בשבילנו מקום עם דיאט קולה, קרח ו-ואלי-פארקינג. סה טו.

לאתר (זמין ונוח גם לגלישה מניידים) – www.dinnerclub.co.il (בקרוב תושק אפליקציה להורדה)
לפרטים נוספים – עמוד הפייסבוק של "דינר קלאב" .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה