05 באוקטובר, 2010

לצאת מהקונכיה

אחרי 75 דקות של טיפול עם קונכיות בספא "טומוקו" היפני – גם אתם תצאו עם עור לא פחות ממושלם

יש לנו חברה אחת שכל יומולדת תמיד מבקשת מהחברים את אותה מתנה: מסאז' מסאז' מסאז'. (בניגוד אלינו: פורשה, פורשה, פורשה). ולא סתם עיסוי שבדי סטנדרטי על ידי תאילנדי מוצק (או עיסוי תאילנדי מוצק על ידי שבדי סטנדרטי). מבחינתה, אחרי שניסתה חצי קופנגאן- פחות מטיפול רקמות עמוק של יומיים באמבט מלחי ים בניחוח מוזלי – פשוט לא עובר.

לאחר חיפוש וסקר קצר בין מכרינו (אין שאלה יותר שכיחה במשרד מ-"מישהו מכיר ספא טוב?") – שלחנו את החברה לעיסוי בשם Sea lava shells therapy, המשלב בתוכו – שימו לב – קונכיות ים חמות, אצות טבעיות, חמאת קקאו ושעוות דבורים. את כל הבראנצ' הזה מצאנו בבית ספא יפני בשם "טומוקו", שפתחה לא מזמן טומוקו קורונו, ילידת אוסאקה שביפן – פה אצלנו בהרצליה פיתוח, בכדי להכיר למערבים כמונו את שיטות הטיפול העתיקות של המזרח הרחוק. מתאים לנו.

חברתנו מספרת כי אחרי שנרגעה מעיצוב הזן המהמם של המקום, שכלל מחצלות, חלוקי נחל, דק עץ חשוף, אמבט יפני מסורתי עגול מעץ ועוד סממני פנג שוואי אסליים – קיבל את פניה ניקולא, מעסה צרפתי שרמנטי שהחל לעבור על כל נקודה בגבה בעזרת קונכיות נעימות למגע. אל הקונכיות המגיעות מהפיליפינים הוכנסו שקיות חמות של ג'ל מיוחד המורכב ממינרלים ואצות ים, שנועדו להשרות תחושה חמימה ומרגיעה ביותר על כל הגוף. במשך שנים נהגו הפיליפינים להשליך את הקונכיות לאחר שהוצאו מהן הצדפות הראויות למאכל, עד שגילה אחד המקומיים כי ניתן לשייף ולהפוך אותן לאביזר עיסוי יעיל ומדליק. זאת בזכות פליטת יוני קלציום טבעיים מתוכן המסייעים בהתחדשות התאים ובקבלת עור חלק ובריא יותר (אפשר רק לדמיין מה ניתן לעשות עם כל הצ'ופ סטיקס המלוכלכים שלנו).

אחרי המנה הראשונה – עבר ניקולא להיעזר בחמאת קקאו מחוממת בניחוח שוקולדי שעטף את כל הגוף והחדר (בא לנו לגור שם!), ולקינוח הוסיף גם שעוות דבורים גולמית ולא מעובדת שגם מעניקה לחות, גם מזינה וגם מצליחה לטשטש סימני מתיחה ומפגעי שמש.

במקום אגב, קיימים עוד מגוון טיפולים יפניים מסורתיים (כמו עיסוי עם כדורי בד מלאים בצמחי מרפא) וטיפולים המותאמים אישית לכל לצרכי העור שלכם. אבל אחרי 75 מהעונג הזה עם הקונכיות, ואיך שקיבלנו את חברתו זוהרת, מרחפת, מחוייכת, עם עור רך, מושלם ובוהק שפשוט אי אפשר להפסיק למזמז – הבנו שזו המתנה המושלמת (בעיקר לבעלה). ואם מישהו מכיר מסאז' בליקוק דולפינים – אנחנו סגורים גם לשנה הבאה.        

עיסוי קונכיות חמות מיוחד – 450 ש"ח (75 דקות), 520 ש"ח (90 דקות)
לפרטים נוספים – Tomoko ספא יפני, וינגייט 142, הרצליה פיתוח, טל': 09-9552365

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה