08 בפברואר, 2010

לפעמים חלומות מתגשמים

מארז נהדר של שני דיסקים עוזר להכניס כל ילד הסובל מנדודי שינה לסטטוס הירדמות מיידי ובכך מגשים בשניה חלום של כל הורה מפהק

לא הצלחנו לגלות אם זה קורה בגלל הברקים, הרעמים, הרוח בתריסים או מרקורי שנמצא ברטרו, אבל בזמן האחרון שמענו על יותר מדי ילדים שמתעוררים באמצע הלילה ומדווחים על חלומות רעים. אפשר להבין אותם: העולם הוא לא תמיד מקום כזה מדהים ביום, אז אין סיבה שיהיה יותר מדי פוטוגני בלילה. ויחד עם זאת, אם להיות תמציתיים ונוקבים – חאלאס עם זה, אנחנו רוצים לישון.

מתברר שיש מי שמבין ללבנו:  "חלום לי" הוא מארז של שני דיסקים, שכולל גם ספרון הדרכה להורים, ומטרתו לעזור לילדים ללמוד להירדם בכוחות עצמם וליצור להם טקס שינה אישי ויעיל.  המוזיקה וההנחיה הרכה והנעימה מכניסות את הילד בקלות רבה יותר למצב של הירדמות ושינה, עוזרות לו להרפות שרירים, להתמקד בחוויות הטובות שחווה במהלך היום וללמד אותו כיצד להמציא לעצמו חלומות טובים. את "חלום לי" פיתחו כרמית אלבק ושני צוקרמן, על בסיס עקרונות ה-NLP (תהליך ניתוב לשוני פיזיולוגי של החשיבה) ובעזרת אנשי מקצוע, והמארז כולו זכה להמלצת מכון אדלר. הדיסקים של "חלום לי" מגיעים בגרסת בנים, בגרסת בנות ובגרסת רבים (לטובת האחים והאחיות שחולקים את אותו החדר) והם מתאימים לבני שלוש עד שבע. אנחנו מכירים ילדה בת שלוש שהתמכרה לעניין ודואגת בעצמה להכניס את הדיסק לתיק בכל פעם שהיא הולכת לישון אצל סבא וסבתא.

זה הזמן ללחוץ PLAY ולהתפלל שכבר השבוע נזכה לצפות בשקט ולו בתכנית אחת רצופה של "האח הגדול". אופס, התכוונו לומר "מהיום למחר" עם דויד ויצטום. זה מה שהתכוונו לומר.

מארז "חלום לי" – 89 ש"ח (מחיר היכרות מיוחד באתר האינטרנט)
להשיג ברשת סטימצקי, צומת ספרים, בחנויות הספרים והצעצועים ברחבי הארץ, ובאתר – www.imaplay.com (שבו ניתן להאזין לרצועה לדוגמא באורך דקה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה