27 ביוני, 2016

לסחוט קדימה

חנות המיצים הבריאים בכבישה קרה JUSA התגלתה כתחנת התרעננות כיפית בתל אביב, ואופציה מועדפת למשלוח מפתיע לכל מי שזקוק לאיזון חדש בחיים

חבר משפחה, מהקרבה שאנחנו דווקא מחבבים ושמחים לראות בחגים, נכנס שבוע שעבר לאשפוז פתאומי. שלא תדעו. כיוון שלא רצינו לבקר בידיים ריקות, וכיוון שאסרו עלינו להגניב לו בורגר קינג, החלטנו ללכת על הדבר שכל מי שעובר באבן גבירול בתל אביב בחודשיים האחרונים מדבר עליו ובטוח יישמח אותו יותר מבלון Get well: המיצים של ג'וסה.

אחרי שלמדנו לבקש במיצוציות "אפשר בכבישה קרה?", השיטה ששומרת את כל הוויטמינים, האנזימים והגוד סטאף בפנים, חשבנו שאנחנו די ספץ בתחום. ובכן, מתברר שלא הבנו כלום עד שלא לקחנו שלוק מהמיצים ההיסטריים במקום היפה והמושקע הזה: את Jusa הקימו צוות מקסים עם ניסיון לא מבוטל בתחום, וביניהם מוסקיטו נורי וקובי חיל (בעלי רשת מיצי "תמרה"), איש העסקים דין שטרן, וגם התזונאית הקלינית אביה שנער, שרקחה את המתכונים, חיברה בין המרכיבים הנכונים ויכולה לתפור גם תכנית לניקוי הגוף (ליום אחד או יותר) שתעביר אתכם לאורח חיים בריא ומאוזן יותר. מה רע? מעבר למכונה הידראולית ענקית הסוחטת לעיניכם את המיצים, יש פה מקרר גדול המציע למעלה מ-20 טעמים ללא תוספת סוכר או חומרים משמרים, שכבר מוכנים לצאת אתכם לדרך חדשה. כמו למשל הסדרת הירוקה, על בסיסי קייל, עשב חיטה או גרגר נחלים, להם מוסיפים למשל מלפפון, סלרי או לימון ונענע. מי שיודע להגיד "מאצ'ה" שילך על שילוב עם חלב שקדים, אגוזי מקדמיה ותמרים, בלי למצמץ. ויש גם סדרת ג'ינג'ר נהדרת, קו על בסיס קקאו נא, אלוורה ועוד. את כל אלו תוכלו לקנות בגודל שוט קטן או בקבוק גדול, ולהוסיף בצד סלט פירות עם סופר-פודז, או הכי לעונה – הארטיקים הטבעיים של "תמרה" (אתם לא בני אדם אם לא ניסיתם). מי שמעדיף יכול להזמין משלוח שיגיע מקורר עד הבית, המשרד או הפיקניק, ולחסוך לעצמו ניכוש עשבים וניקוי כל הסחל'ה שנשאר בכיור.

לקחנו בקבוק "ספייסי" עם תפוח, לימון, ג'ינג'ר ופלפל קאיין, ועוד "נירוונה" עם חלב קשיו, תמרים, קינמון, הל, ג'ינג'ר, ציפורן, פלפל שחור ומלח ים אטלנטי. צוות האחיות שהסתופף סביב המיטה של הפציינט שלנו הבהיר שעלינו על תרופה מנצחת יותר מכל בונבוניירה.

מיצי JUSA Cold Pressed – בין 16-30 ש"ח לבקבוקי 100-450 מ"ל (ניתן להזמין תכנית ניקוי רעלים במארז 7 בקבוקים ליום)
אבן גבירול 151 (פינת הבשן), תל אביב, טל': 03.7305599; או מהאתר באיסוף עצמי או משלוחים ברחבי גוש דן.

 

 

אכלת פלפל? קבל אותו במיץ! ג'וסה (צילומים: איתי סיקולסקי)

אכלת פלפל? קבל אותו במיץ! ג'וסה (צילומים: איתי סיקולסקי)

 

 

לומדים לסחוט. JUSA (צילומים: דרור סיתהכל, איתי סיקולסקי)

לומדים לסחוט. JUSA (צילומים: דרור סיתהכל, איתי סיקולסקי)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה