10 במאי, 2010

לנקום בצהריים

טיפול פנים מפנק בסטודיו של Lancom, באמצע היום ובאמצע המשביר לצרכן, הולך להיות חלק בלתי נפרד מסיבוב הקניון שלנו

אם בשנים האחרונות העדפנו לערוך שופינג ברחובות הפתוחים, לקפץ ממתחמי מעצבים למכירות אופנה פרטיות, הרי שבזמן האחרון יש לנו קרייב לשופינג בקניון. אולי זה הקיץ, אולי זה כי במהות אנחנו די דודות, ואולי זה מבול המותגים מחו"ל שתקף את קניוני ארצנו, אבל פתאום, אחרי תקופה ארוכה של המנעות חזרנו לערוך את כל סידורינו במרחב מוגן (וממוזג) משלנו.

אז נכנסנו לקניון רמת אביב, נתנו לניחוח שזלג מכל חנות למזמז לנו את האף, טעמנו עשרות חלונות ראווה, ונעצרנו במשביר לצרכן. מיד נזכרנו איך בתור ילדים לקחו אותנו למשביר כדי לקנות סיכות סבתא (לסבתא) וגופיות סבא (לסבא), אבל אנחנו הרגשנו הכי בלומינגדייל'ס שאפשר. והדבר הכי מעולה שגילינו שם הוא שירות מפנק במיוחד לצרכן: חברת Lancome הצרפתית פתחה סלון טיפולים ייחודי בארץ, בחדר נעים ורגוע בתוך סניף המשביר לצרכן בקניון אביב (בלבד), ומציעה בו טיפולי פנים המבוססים על מוצרי החברה כמובן ומועברים על ידי לנה או ויקי, קוסמטיקאיות מדופלמות, מוכשרות ומתוקות.

הסטודיו של לנקום מתברר מציע כבר 6 שנים שני טיפולים מפנקים: לממהרות שרק קפצו לצהריים ומגפיים – טיפול אקספרס הכולל מסכת ניקוי, החדרת לחות לעור ומסאז' פנים, כזה שאף אחד לא יבין איך הספקתם להשלים שש שעות שינה בעשרים וחמש דקות. למסתובבות בכיף בקניון (במה אתן עובדות והאם מחפשים אצלכם?) – טיפול Cleansing יסודי, הכולל ניקוי עמוק, טיפול אנטי אייג'ינג, מסאז' לידיים, מסאז' לפנים ומסכות לחות. בשניהם אגב תקבלו אבחון מדויק לסוג עורכם וצרכיו, והכול בלי לקבוע חצי שנה מראש או להפקיד חצי משכורת.

אנחנו, שזכינו למגע ידיה המיומנות של ויקי המקסימה, נהננו מטיפול יסודי שלקח בחשבון את קצת הנשימה שלנו ואת מצב הנשמה שלנו, כמו בצעדי ריקוד מדודים, והכניס אותנו תוך שניות לבועה מוגנת, נעימה וסטרילית בתוך המולת הקניון. לא יודעים מה אתכם, אנחנו כבר זוממים על הפסקת צהריים שתתארך בטעות. ממש בטעות.

טיפולי פנים של לנקום – 120 ש"ח (25 דקות) או 180 ש"ח (45 דקות). יש לקבוע תור מראש. ניתן לקנות את כל המוצרים ואף לרכוש שוברי מתנה.

לפרטים נוספים – סטודיו לנקום, בתוך סניף "המשביר לצרכן" בקניון רמת אביב בלבד (בקומה השנייה, צמוד לכניסה), איינשטיין 40, תל אביב, טל': 03-6412959, שעות פעילות: 10:00-19:00 (לא כולל יום שישי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה