14 ביולי, 2015

למי יש כחול מדוזה?

מתברר שספרי צביעה למבוגרים זה הרגיעון החדש. תפסנו אחד יצירתי וממכר במיוחד, שאין סיכוי לצאת ממנו עד שנצבע את העלה האחרון

יש לנו לאחרונה דגדוג מוזר באצבעות. וכן, אמא בדקנו את זה, ולא, זה לא נמלול. פשוט מתחשק לנו לעשות משהו יצירתי עם הידיים שלא כולל קיפול כביסה, חפירה בפייסבוק או קליעת צמה סינית לרקסי.
 
איזה מזל שנפלנו פונקט עם כל החשק הזה על הטרנד הכי לוהט באזור: ספרי צביעה לגדולים (מתבגרים משועממים? תתעוררו). יש מיליון סוגים, סגנונות והוצאות שהימרו על חזרת התחביב והאובסס הכי נוסטלגי שלנו (גם אתם העברתם את כיתה י' בצביעת כל סמ"ך ומ"ם סופית?). אבל אנחנו קיבלנו במתנה את אחד היפים והממכרים של המאיירת ג'והאנה באספורד, שהפכו לאחרונה לרבי מכר היסטריים בכל העולם (תשאלו את אמזון) ואפילו לתופעת יוטיוב בה המומחים מצלמים ומפרסמים איזה יפה יצא להם (משוויץ יוצא מיץ).

בכל דף בספרים שלה ("הגן הסודי" או "היער הקסום"), תמצאו ציורים שחור-לבן סבוכים ומורכבים, שג'והאנה מכינה בעבודת יד כמובן עם המון חללים למילוי עצמי שלכם, בהשראת עולם הטבע המקיף את ביתה הכפרי שבסקוטלנד. מי שמחפש אתגר – יכול להתחיל מלמצוא ולצבוע את היצורים שהתגנבו לתוך הציורים (אל תשתגעו, הפתרונות בסוף הספר), או להשלים חלקים בציור כיד הדמיון או סתם להשחיר עלה אחד ופשוט לזרום בנחת משם.

התארגנו על חבילת עטים, עפרונות, טושים (מה שעובד לכם), פתחו קייטנת צביעה בסלון או קחו איתכם לחופשה הקרובה. אוי למי שיוצא מהקווים.

ספרי הצביעה למבוגרים של ג'והאנה באספורד (הוצאת מודן) – "יער קסום" (92 עמ') או "הגן הסודי" (96 עמ') ב-70 ש"ח בחנות "המגדלור" (במקום 78 ש"ח מחיר מלא)
לצפייה בדוגמאות צביעה מהעולם – הציצו ביוטיוב

 

החיים בשחור לבן. מתוך ספר הצביעה "הגן הסודי"

החיים בשחור לבן. מתוך ספר הצביעה "הגן הסודי"

 

אפליקציות באייפון זה כל כך 2014. מתוך ספר הצביעה "הגן הסודי"

אפליקציות באייפון זה כל כך 2014. מתוך ספר הצביעה "הגן הסודי"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה