19 ביולי, 2010

למה כובע

כל פריט מהחנויות של שרון ברונשר – נשמח לקבל במתנה בלי כרטיס החלפה, ובמיוחד את כובע קטן בצבע אפור לקיץ (ולא, היומולדת שלנו לא עכשיו, למה אתם שואלים?)

יש מספר דברים שנשמח לקבל במתנה, ואף נגרוס מיד את כרטיס ההחלפה: בינהם- טיסה לאירופה, שוקולד של לינט, מטבח חדש, וכל דבר שנוצר תחת ידיה של שרון ברושנר. מה שהחל לפני ארבע שנים כמותג כלי מיטה משובח ואלגנטי, הפך עם הזמן ללייבל אופנה ואקססוריז יוצא דופן בנוף המקומי (שאף מככב בחנויות בניו יורק ולוס אנג'לס), ולהיכל של טעם טוב באופן כללי.

אבל הפעם נכנסנו לחנות של שרון בעיקר בגלל כובע קטן ומשגע ששרק לנו מהחלון, ובאופן מפתיע התאים אפילו לנו (חברי קבע בקבוצה "לא מתאים לי כובע לא משנה מה"). קו הכובעים המדוגמים לקיץ, העשויים שכבה כפולה של כותנה נעימה עם בטנה איכותית, כולל שתי גזרות מצוינות: האחת בעלת שוליים רחבים שעושים יופי של צל (וגם שומרים על דיסטנס הכרחי מהזולת), והשניה בעלת שוליים צרים עם שסע אחורי מקסים.

ולכן, עד שהשמש תחליט להרגיע, חטפנו אחד עם שוליים צרים בצבע אבן (בתמונה) והרגשנו מוכנים לצאת לחום ולדגמן את עצמנו למוות.   

כובע כותנה לקיץ – 260 ש"ח  (קיים גם באפור או שחור)
להשיג בחנויות "שרון ברונשר" (הרכבת 12, מתחם גן החשמל, תל אביב, טל': 03-5604834; פרישמן 75, כיכר מסריק, תל אביב, טל': 03-5270374; עמיעד 13, שוק הפשפשים, יפו, טל': 03-6831896), www.brunsher.com

 

*עד סוף יולי 2010 ינתנו 30%-50% הנחה על קולקציות הבגדים, הצעיפים, הטקסטיל והמצעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה