13 במרץ, 2016

לכו חפשו

סייל מרמלדה עדלאידע עושה לנו חשק להיכנס לרוח החג הכי קריפי, ולהופיע למשרד עם שמלת פאייטים ופאה של סיה. לא נולד ההמן שיעצור אותנו

טוב, אז אחרי שדאגנו בשבוע שעבר לכל אלזה ומסי קטן בבית, הגיע הזמן להישיר מבט לפורים בעינים, ולנסות להתגבר על הפחד שלנו מאיפור מוגזם / קפצונים / אוזן המן פרג / ושאר סממני חג מרתיעים. כדי להתחיל ברגל ימין, החלטנו לפצוח הבוקר בסייל הכי משמח ומרים שיכול להיות:

קבלו 3 ימים רצופים של "מרמלדה עדלאידע" (קריאייטיב, אתם אחלה), שזה במילים אחרות – עד 50% הנחה על אלפי פריטים פורימיים (אבל ממש לא רק), מעכשיו ועד שלישי, בכל מדפי המרקט!

אם גם עליכם נופלת רוח חג (או שחיפשתם סיבה למסיבה) – למה שלא תלכו על אחת מתלבושות הקומי-קון של אפרת בסנדילאב? או על שמלת נשף מסכות אמיתית שמצאנו אצל ה"ברונית"? מי שרק רוצה להתקשט בקטנה – יכול לסגור סיפור עם משקפי מקס הזועם מוטרפים למדי (ויש סדרה שלמה מהם). ואגב, פורים זה תירוץ מושלם לרכוש סופסוף קשת מרהיבה ואולטרה-מושקעת של "קולולוש" יחד עם שמלת טול כזו למשל של BLUSH, שיפה ללבוש יחד כל השנה, להוסיף נגיד שרשרת-אטבים ולצאת נסיכת המשרד ("האדמניסטרטיבית האסרטיבית", אם תרצו).

אם אתם רק בקטע של משלוח מנות מיוחד – היינו הולכים על השועלי הזה שעיצבה מורן אלחלל, כוהנת האוריגמי הגדולה; או מדפיסים בעצמנו מארזי חיות מקסימים כאלו, מצרפים נגיד רעשן אמנותי מדהים, וכמובן – סלסלת אזני המן וריבה מעולה. ויש גם קישוטים, גלויות או מדבקות פורים בהתאמה אישית, שיהפכו את המסיבה הסודית שאירגנתם (ברוריה, אל תיתממי) לזו שידברו עליה עד פסח.

בקיצור, כל מה שחיפשתם – עכשיו בסייל!

סייל מרמלדה עדלאידע במרקט – עד 50% הנחה על אלפי פריטים, מעכשיו ועד סוף יום שלישי (13-15.3.16)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה