03 בדצמבר, 2012

אל עצמי העתידי

אתר חביב מאפשר לכם לשלוח מכתב עתידי לעצמכם ולבדוק בעוד שנה נגיד, איפה הוא תופס אתכם. אל עצמי דוט קום

אין דבר שאהוב עלינו יותר מאנשים שחושבים מחוץ לקופסא. כאלה שלוקחים בעיה אנושית אוניברסלית שאין לה פתרון, לכאורה, ומוצאים מוצא יצירתי במיוחד, תוך כדי טוויסט בעלילה ופליק פלאק לאחור. קחו למשל את הצורך התמידי בחיזוקים. אם אתם מתנהלים בעולם בלעדיו, כנראה שגדלתם עם עמוד שדרה מפלדת אל חלד (והיינו רוצים, אם אפשר, לקבל מכם תרומת אונה). אבל רוב האנשים שאנחנו מכירים, ובהם גם אנחנו, זקוקים נואשות למילים הטובות שיגידו שאין סיבה לדאגה, אנחנו תותחים, יש לנו סיכוי בעולם הזה, והפרזנטציה שעשינו מפילה מהכיסא. ומכיוון שעוד לא נמצאה הדרך לחיות את החיים ללא חיזוקים חיוביים, גילו רות וניר בר-לב את הדרך האולטימטיבית לקבל אותם.

"הכל התחיל מהרצון לשלוח מכתב דחוי לעצמנו", מספר ניר. "מכתב שיפגוש אותנו בעתיד, כמו קפסולת זמן". מכיוון שהוא וזוגתו, העוסקים באינטרנט ובשיווק, לא מצאו שום מנגנון כזה (ובינתיים גם סידרו מגירות בבית, מצאו מכתבים ישנים וקיבלו השראה ממקור לא צפוי) – צץ במוחם הרעיון הגאוני להקים את אתר "מכתבים לעתיד". באתר, שנמצא באוויר כבר קרוב לשלוש שנים, הצטברו כמה אלפי מכתבים אותנטיים לחלוטין, בהם אנשים כמוכם וכמונו מספרים לעצמם על הפחדים, החלומות, התקוות וההזדמנויות, בתקווה לגלות בעתיד שהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר. קראנו שם חיזוקים מרגשים, סודות אישיים, מילים כנות מאד ושאיפות גדולות, וגם זכרונות וכאבים ולא מעט לבבות שבורים. אנחנו מתים לכתוב לעצמנו מכתב לסוף שנת המס הבאה, לקבל אותו ב-2013 ולראות אם הצלחנו לצאת מהמינוס.

עד אז, נאפסן את הציניות שלנו בנפטלין ונמשיך לקרוא מכתבים של אחרים, שיודעים איך לחזק לעצמם את הלב והאגו בלי ליטול תוסף סידן. יש למישו טישו?

אתר "מכתבים לעצמי – לשלוח מכתבים אל העתיד" –  www.2myself.org

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה