20 באוגוסט, 2014

ליצירת קשר

סדנת צורפות ליצירת טבעות שכוללת גם ארוחת שף פרטית היא המתכון שחיפשנו לצ'יפור הזוגיות המקרטעת שלנו. יוסי, אנחנו מוכנים להחליף נדרים

ירים את היד מי שקיבל משהו באמת שוס לט"ו באב האחרון (או כל אלה שבאו לפניו). טוב, האמת שאחרי שבעים ימי הולדת ומאה אנברסריז יחד, קצת מתחילים להיגמר לנו הרעיונות (סיפור אמיתי: "מאמי, קינדר בואנו זה מה-זה רומנטי, יש בו 2 אצבעות…"). המתנה הבאה – או יותר נכון האיש הבא – עוזר לחפות על כל הפדיחות בתחום ולהפיק מהזוגיות שלכם זהב אמיתי.

הכירו את אלי הִיבּש, רנסנס-מן חמוד ומוכשר כשד, שעבר גלגולים ותחומי עניין בחיים עד שהפך לצורף ושר הטבעות שהוא היום. לאחר שסיים תואר בעיצוב תעשייתי בבצלאל, החל את דרכו כמעצב רהיטים (או "תכשיטי ענק" להגדרתו). משם עבר לעיצוב אתרי אינטרנט (מהראשונים שנראו פה) וכעבור כמה שנים, כשחזר הדגדוג באצבעות לשחק עם חומרים – הלך ללמוד צורפות והבין ש"זה מה שהוא רוצה לעשות כשיגדל". אבל כאן רק מתחיל האקשן. אחרי עשור של יצירת תכשיטים יפים בסגנון אורבני, התיישב לארוחת ערב עם חברים והציע להם להתנסות בסדנת צורפות זוגית אצלו. התגובות והערב הכיפי הובילו למיזם מקורי: סדנת "לאהוב, לעצב, לאכול", במהלכה תוכלו לייצר בעצמכם זוג טבעות בדיוק, אבל בדיוק לטעמכם ("בייבי, אנחנו לא טיפוסים של זהב לבן. זהו, הוצאנו את זה"), כשאלי מלווה אתכם בכל שלבי העשייה, מהמסת גרגרי הזהב, דרך החישול והליטוש החושני, עד סגירת וליטוש הטבעת למידתכם. בזמן שאתם מרתכים ומתיכים בשיגעון, אלי שהתמקצע בבישול לאורך כל שנות עבודתו בבית, ובירר מראש מה אתם אוהבים לאכול (ומה לא) – ירכיב לכם במטבח ארוחה זוגית מושקעת וטעימה. זה אומר, שבסוף יום יצירתי ואינטימי, מלווה ביין, מוזיקה וצחוקים על למי מכם יש אצבעות שמנות יותר – תוזמנו לשבת במרפסת יפה, לזלול ארוחת שף שהותאמה לכם אישית ולקבל לקינוח את היצירה שהכנתם. האמת? מרגש יותר מהחתונה.

אם אתם עומדים להינשא ולא מצאתם את התכשיט שלכם, אם אתם יחד שנים וכבר שכחתם איפה הכתובה, או אם לא בניתם על טקס אבל בא לכם להחליף נדרים – הדבר הזה תפור עליכם. יאללה, בייב. תתקשר לאלי, האצבעות שלנו מחכות.

סדנת "לאהוב, לעצב, לאכול" – 2,000-5,000 ש"ח (תלוי בחומר שתבחרו לעבוד איתו, כסף טהור או זהב, לא פחות מ-24 קראט). המחיר כולל זוג טבעות וארוחת שף זוגית בהתאמה אישית. לא מצריך ניסיון או ידע קודם בצורפות.
לפרטים והזמנת סדנה – אלי הִיבּש, טל': 054.8009606, תמונות מסדנאות קודמות – באתר הסדנה "לאהוב, לעצב, לאכול" (ובסרטון ההדגמה); לצפייה ורכישת תכשיטים – עברו לחנות של אלי היבש, או לאתר הרשמי, ועמוד הפייסבוק.

[youtube _c2ugEzO3sg&feature]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה