01 ביולי, 2010

לילה אדום-לבן

כדי להספיק להגיע לכל ההצעות שקיבלנו לאירועי "הלילה הלבן", שיחל היום ברחבי תל אביב, צריך לפחות שבוע. ובכל זאת, אם יש מישהי שמסוגלת לגרור אותנו לשופינג בעיניים טרוטות זו רק שריל רז, בחורה מוכשרת במיוחד, שגם תציע בגדים יפהפיים בעיצובה תחת המותג BLUSH, וגם תארח חבורת מעצבים ומותגים שבאמת שווה להישאר ערים בשבילם: מריה ברמן, ענבל גווילי, נעליים של shoemaker, אקססוריז של שלי דהרי, תיקים וארנקים מעור של okapi, בגדי ילדים רוקיסטיים והורסים באמת של ROCK YOUR BABY מאוסטרליה ועוד.

 

אבל אנחנו בעיקר מתכננים לפשוט על קולקציית הקיץ החדשה של שריל (שיצאה כעת לחנויות ותוצע בהנחה לכבוד האירוע) ובמיוחד על שמלה שחורה אחת מדגם "אוסקר" (בתמונה) שעוברת קצת את הברכיים ומלאה בקפלים מטשטשים ומחמיאים, שבאמת רק צריך להוסיף לה שטיח אדום ואתם מוכנים לערב פרימיירה בכיכובכם. הסטודיו של BLUSH מציע אגב לאמהות דואבות (ואבות נגררים) גם חדר הנקה ומנוחה מיוחד, כך שגם אם אתם רק מחפשים מפלט לברוח מכל הטירוף הלבן הזה – פשוט תגיעו לשריל וסגרו לעצמכם לילה טוב.

 

אירוע מכירה "לילה לבן" של "בלאש" – 20% הנחה על קולקציית הקיץ (1+1 מתנה על פריטים מעונות קודמות), לדוגמא: שמלת "אוסקר" – 560 ש"ח (במקום 700 ש"ח)
י
ום חמישי, 01.07.10, 12:00-21:00 בסטודיו BLUSH, לבונטין 2 (מתחם גן החשמל), קומה 2, תל אביב, טל': 077-5606112, 050-6801451 (שריל),
לדף האירוע בפייסבוק

את הבגדים של BLUSH ניתן להשיג גם ברשת "רזילי", "עלמה" ו-"בנקר"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה