17 במאי, 2015

ליידי לייק

הבגדים האלגנטיים שמעצבת לירון פרטוש יוציאו אתכם מהבית מתוקתקים פיקס לחתונה, לדייט שלישי, או סתם כשבא לכם להרגיש קצת גלאם. ביי ביי שמעאטס

כל ההכנות לקראת חג שבועות בבית – מחזרות על ים השיבולים ועד הרכבת טנא משיפודים  – עושות לנו חשק להיכנס לגלביה, ה-בגד הרשמי של שבועות, ולהסתובב בה באופן חוקי לכל מקום, כאחרונת "אפרוחי כרמיאל".

ואם כבר – אז תנו לנו אחת אלגנטית במיוחד של לירון פרטוש: עם סיום לימודיה במרכז האקדמי לעיצוב אופנה ולחינוך בויצ"ו חיפה, ולאחר שהתמחתה בעיצוב שמלות ערב וכלה אצל ויקטור בלאיש, השיקה לפני שנה וחצי מותג הנושא את שם משפחתה, שמשמעותו בצרפתית הוא "על ידי נגיעה". החומרים שמשמשים אותה – משי, כותנה, בדי במבוק ועוד – טבעיים לגמרי, ומכולם היא יוצרת שמלות אווריריות, מכנסי חצאית בגזרה גבוהה, בגדי גוף סקסיים, ג'קטים מפוסלים, מעילי שמלה מרשימים, חצאיות אוברסייז עשירות בבד, וכמובן – גלביות נהדרות, שיושבות רחוק מהגוף ומתאימות ללבישה לאורך כל היום ועד היציאה בערב, כולל ההימרחות שאחרי על הספה.

הקולקציה האחרונה והמרשימה שיצרה – "בלאק דיימונד" – מתמקדת בבגדי ערב סקסיים במראה זוהר אבל מכיוון אפל, שכולו שחור-לבן, נקי ומדויק. לא משנה מה תבחרו אצלה, נראה שנמצאה התשובה לשאלה הקיומית: "מה נלבש לחתונה?".

הקולקציות של לירון פרטוש (כעת במחירי סייל) – החל מ-50 ש"ח ועד 920 ש"ח
מחנות האונליין PARTOUCHE, או בתיאום מראש בסטודיו ברחובות, טל': 050.6986802.

 

הכי אלגנס. Partouch (צילומים: הילה שייר)

הכי אלגנס. Partouch (צילומים: הילה שייר)

 

שיין בלאק לייק אה דיימונד. מתוך קולקציית הערב החדשה (צילומים: גיא כץ)

שיין בלאק לייק אה דיימונד. מתוך קולקציית הערב החדשה (צילומים: גיא כץ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה