27 באוגוסט, 2012

לידיעת הגננת

קייטרינג "קישקיש" מציע ארוחות בריאות טעימות לגני ילדים

זה לא שאנחנו מתכוונים להתקשר מהיום בכל רבע שעה למשפחתון לוודא שהתכשיט שלנו עדיין נושם. מצד שני, היינו רק שמחים לדעת שהדור הבא במשפחה אוכל משהו בריא יותר מהג'אנק שאמא ואבא טוחנים כל היום. ואם על ארוחות הערב בבית אין ממש פיקוח ("ילדים, מה לשים לכם ליד הקטשופ?") לפחות שאצל שולה הגננת הוא יאכל כמו שצריך.

ובעניין הזה, הכירו גם לשולה שלכם את דלית צנציפר ויפעת ישראלי, שתיהן מגיעות מתחום מדעי התזונה ומדעי האמהוּת, ושתיהן החליטו לקחת את הסינר לידיים ולהקים את "קישקיש" – קייטרינג בריא לגני ילדים ובתי ספר. יחד הן ניסחו, בישלו ויצרו תפריט מזין, ביתי, נקי, לא מתועש והכי חשוב – טעים ביותר. במקום קיצורי דרך ומזון מעובד, תמצאו אצלן רק חומרי גלם איכותיים, המון ירקות ופירות טריים עם מינימום ריסוס, וגם דגנים וקטניות אורגניים ומוצרי בשר שאינם מכילים אנטיביוטיקה, הורמונים וניטרטים (נשמע טוב). המלח אצלן תמיד מתחת למנה היומית המומלצת, השומנים הם מהצד של הטובים, הסוכר והערך הקלורי נמדדים בקפידה, המינרלים והויטמינים נשמרים במנות הודות לשיטות הבישול המיוחדות ואפילו כלי הבישול ידידותיים לסביבה. בקיצור – כל עקרון שחשוב לכם ולכלבוטק, כבר בפנים. כל גן שמזמין מהן שירות עובר הכשרה להטמעת התפריט בקרב הסועדים הקטנים ונהנה מהכוונה לאורך כל הדרך, כולל תיקוני מנות במידה והקינואה תתפוס פחות. למי שיתמכר וירצה טיפים לארוחות בבית, יש גם דיוור חודשי במייל.

אנחנו קיבלנו למבחן טעימה מנה שקודם כל הוכיחה את עצמה כ-יאמית ביותר, ורק אח"כ חשפה גם עד כמה היא חיונית: קציצות בקר מנתח רזה מועשרות בקוואקר פשתן ותבלינים ברוטב עגבניות וירקות, אורז בסמטי מלא ואפונה ירוקה, לצד פסטרמת עוף ביתית בציפוי דבש, דלת שומן, שהוכנה בכבישה ואידוי – ומעולה להכנת סנדביץ' מלחם מלא. בקיצור, שולה, יש מצב לארגן איזה לאנצ'בוקס שאריות למשרד?

קישקיש – קייטרינג בריא לגני ילדים – 17-18.50 ש"ח למנה (כולל מע"מ. המחיר תלוי בגיל וכמות הילדים. מתאים החל מגילאי שנה ועד גילאי ביה"ס).
להזמנות ופרטים נוספים – טל': 0528464654 (דלית), או היכנסו לעדכונים בעמוד הפייסבוק.

 

רק בריאות. "קישקיש"

 

 

 

אפשר לארגן גם לאמא לאנץ'בוקס? "קישקיש"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה