02 ביולי, 2014

לחיות את החלום

ביום שיהיה לנו את הגוף והשכל - הנה מה שאנחנו אורזים איתנו לחופשה בריביירה הצרפתית: ה-שמלה, בגד ה-ים, ה-קלאץ' וה-כובע האולטימטיביים. סה טו

חלום שחוזר לנו: אנחנו קמים בבוקר ומגלים שקייט מוס ביקשה בהליך רפואי נדיר (ומפתיע) להחליף איתנו גוף. מיד כשסיימנו להתאושש מהניתוח ולהעלות עשרות תמונות של הפופיק שלנו לאינסטגרם, קנינו כרטיס הלוך בלבד לקאן. על החוף עובר לידנו קלוני ומבקש שנככב בפיצ'ר הבא שלו, ומפה לשם – אנחנו המלאכית החדשה של ויקטוריה סיקרט. משהו כזה.

רגע לפני שאנחנו מתעוררים, אם אפשר עוד 5 דקות – הנה ארבעת הדברים שהם מאסט מבחינתנו לארוז לחופשה אולטימטיבית בריביירה, אם רק היה לנו את הגוף, השכל והנקודות באייר-פראנס. שקט, כאן מפנטזים בכיף:

 

#1 השמלה
איזו – האמת? כל גלביה ושמלה צבעונית מהפנטת שמעצבת לארה רוסנובסקי החמודה. לארה שפתחה לא מזמן חנות ביפו אחרי שהות בלונדון – הוסיפה למותג התיקים הבוהמיינים והססגוניים שנושא את שמה (ונמכר בבוטיקים באירופה ובארה"ב) גם קולקציית בגדים באווירה פולקלוריסטית עדכנית ויפהפייה, שמשלבת בין עיצובים וגזרות עכשוויות – לבין עבודות יד מסורתיות.
כמה ומאיפה – טווח מחירים לשמלות 575-2,200 ש"ח, להשיג בחנות של LARA ROSNOVSKY, עמיעד 14, יפו, טל': 03.5241340  (סטודיו – יפת 15, יפו, טל': 03.5597742 ). לפרטים וטל' נוספים: עמוד הפייסבוק, חנות האונליין.
סוף אפשרי לחלום – אסי עזר יוצר סדרה בהשראת סיפור חיינו. מלאני פרס ויובל שרף מתחרות על התפקיד הראשי.

 

 

 

#2 בגד הים

 

חלום שהתגשם. בגד הים המושלם של DIVA ואתר "בל וסו"


איזה
– בגד ים עם גזרה מנצחת שמובילה עם פרונט קלאסי אך נדיר ומתוחכם ועם גב ששום מילה חוץ מ -" וואו" לא תעשה עמו חסד. הדבר ההיסטרי הזה שייך לקולקציית קפסולה משותפת למותג בגדי הים המיתולוגי DIVA ואתר Belle & Sue, שנוצרה בעקבות פגישה מקרית בחוף בין מייסדת האתר ענבל בוסיבא והנכדה של מייסדת DIVA – נטע פפו (ומי שאחראית על העיצובים בחברה ב-17 שנים האחרונות). ולמי שעומד מאחורינו ומצדדינו – תיהנה.  
כמה ומאיפה – 620 ש"ח, מגיע בשחור חלק ובמגוון הדפסים ומרקמים. להשיג בלעדית באתר belleandsue.co.il
סוף אפשרי לחלום –  ביונסה מעלה אותנו לבמה לשיר דואט עם ג'יי זי. הקליפ זוכה לשיא צפיות ביוטיוב ועוקף את החתול עם האורגן.

 

 

#3 הכובע

מוגנת מהפאפארצי. כובעי מונדריאן של JUSTINE

איזה – כובע כותנה רחב שוליים אלגנטי ומדליק פלוס, בשילוב 2 צבעים קיציים – לבן וצהוב / אדום / או כחול, שמופרדים ביניהם בסרט שחור בהשראת האמנות של קנדינסקי. כל כובע מקנה הצללה מלאה לפנים, ניתן להזמנה לפי גודל אישי ומגיע עם עצם פנימית בשוליים כדי לשמור על יציבות לאורך זמן, וכדי שתוכלו לקפל את הכובע במזוודה בלי לחשוש. הכל מבית הכובענית המוכשרת יעל כהן למותג שלה Justine.
כמה ומאיפה – 280 ש"ח, מהחנות JUSTINE.
סוף אפשרי לחלום – איך שאנחנו נכנסים לבריכה של הרפאלים, מתקבלת ההודעה שנבחרנו להחליף את רובי ריבלין במקרים שבהם דליה איציק עסוקה.

 

 

 

#4 התיק

כל מה ששאפה צריכה נכנס פה. תיקי הערב והקלאץ' של הילה טולדנו (צילום ימין: קית' גלקסמן, שמאל: דביר כחלון)

איזה – כל קלאץ' קטן מסדרת התיקים החדשה ואולטרה-סקסית לקיץ של המעצבת הילה טולדנו. יש אחד עגול וקוקטי, יש אחד ריבועי עם פרנזים מודרניים, יש אחד שמתלבש מתחת לזרוע, וכל אחד מהם עושה לנו את זה בצורה שקשה להסביר. כל התיקים מיוצרים בעבודת יד מוקפדת, מעורות משובחים המיובאים מאיטליה שמחזיקים שנים מעמד, נשארים יציבים בצורתם, ומעוצבים בסגנון על זמני סקסי ואלגנטי.
כמה ומאיפה – 440-1500 ש"ח (לתיקי הערב והקלאץ'), להשיג בסטודיו הילה טולדנו, רמב"ם 5, תל אביב, בתיאום מראש, טל': 054.7649828.
סוף אפשרי לחלום – קלוני מסמס לארוסתו שאין חתונה, ומזמין לנו סטייק אנטריקוט ברום סרוויס לסוויטה. זה בא עם צ'יפס.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה