30 ביוני, 2021

לחופש נולדנו

הבגדים הכיפיים של BTBW, בצבעי גלידה מרעננים ובגזרות עדכניות להשקת עונת הקיץ הרותחת, עוצבו בהשראת ועבור דור שגדל על ערכי שלווה פנימית, פראיות ואהבה לחופש הגדול של החיים. הכיתה משוחררת!

פראי אדם. Born To Be Wild collection (צילומים: אופיר לוי, לינוי פרידמן)

לא משנה מי יש לכם בבית – צאצאים שיטעמו מחר לראשונה את טעם החופש / מתבגרים שכבר שבועיים מסמסים לכם מדי בוקר "אני וצדף הולכות לקניון, סבבה?" / או בדיוק להיפך – פרזיטים שזה עתה סיימו חל"ת של שנה בים – אתם בטוח מודעים לכך שהקיץ הגדול והארוך כנצח – כבר לגמרי כאן. עבורנו בכל מקרה, חג ה-1 ביולי תמיד מבשר על שינוי פאזה, הורדת מדד הרשמיות באוקטבה-שתיים ומעבר חד לאווירת לחות-תאילנדית מכף רגל ועד ראש (סליחה בוס, יש מזג בחוץ שמתאים רק ללונגי ונזם באף). ואם יש מותג שנולד בדיוק לטיימינג ולראש הזה, זה חייב להיות BTBW, ראשי תיבות של Born To Be Wild – הלייבל שיתפוס אתכם משוחררים.

כבר לפני 5 שנים החליטה דניאל נחמן להעמיק בתחביב וחלום קטן שלה – ולפתוח מותג אופנה עצמאי. במשך חודשים ארוכים חקרה במתפרות ובתי מלאכה שונים איך בגד נולד; החל מסוגי בדים, דרך תדמיתנות, גזרות, מחירים ועד התפר הקטן ביותר. כעבור חצי שנה, השיקה קולקציה ראשונה לנשים של בגדי בייסיק איכותיים בגווני שחור-לבן. במקביל, למדה לתואר במנהל עסקים ושיווק, והניחה בינתיים לדגדוג העיצובי באצבעות לחכות להזדמנות הנכונה. אנטרז – שנת הקורונה, טה-דם! וכך, באביב הקודם, כשמצאה עצמה עם תועפות זמן פנוי וכפוי, חזרה דניאל אל מחברת הסקיצות ואל החלום – אבל הפעם חמושה בידע שיווקי וגרפי שצברה, פלוס תמיכה לוגיסטית ורוח גבית מבן-זוגה אבישי לוי. יחד החליטו להשיק מחדש את BTBW, בגרסה מגוונת ועדכנית יותר, שתדבר לכולם. כי לפראיות מתברר אין גיל, מגדר או גבול.

זה אומר שהפעם יש גופיות וחולצות טי גדולות ומעולות לגברים, שלל טופים לנשים – כמו גופיות ריב עם מחשוף עמוק, חולצות סילבלס רחבות, סטרפלסים צבעוניים, גופיות-קרופ חתיכיות, או דווקא טי-שירטס אוברסייזיות ומרחפות מעל הגוף. יש גם כובעי "באקט" למבוגרים או עם מצחיה לילדי פרא מגניבים, ובקרוב יתווספו גם מכנסיים, אקססוריז ופרטי לבוש הכרחיים לעונה. הכל עשוי כותנה איכותית או ויסקוזה טורקית, בגווני גלידה וסורבה קרירים ומרעננים, עם הדפסים מינימליסטיים של משפטי השראה משלימים לאווירה וללוק. אפרופו, למרות שהווייב של המותג הכי משדר קיץ-בווניס-ביץ', ההליך כולו נעשה ממש כאן; מהעיצוב דרך הייצור, בקרת האיכות ועד הצילומים, תוך שמירה על רמת מחירים שתדבר לכל פרי-ספיריט בקהל. הכי וויילד, תודו.

בחרו פּיס שמשדר לכם לאב אנד פּיס – ולא משנה אם אתם משתייכים לדור שהחל ממחר עובר לגור על סאפּ במציצים, או שאתם דווקא אלא שצריכים לאסוף אותם בעוד שעה מקייטנת 'אינפלואנסרים קטנים'. הלו, כולנו נולדו לחופש הזה בדיוק. משוחררים!

בגדי BTBW – החל מ-69 ש"ח (לטופים, סטרפלס, כובעים). ועכשיו במבצע: 10% הנחה לרגל השקת החנות במרמלדה! בהקלדת קוד הקופון BTBW (עד סוף יולי, 31.7.21)
להשיג בחנות האונליין. פרטים נוספים באתר הרשמי, בפייסבוק ובאינסטגרם. וגם במכירה בשישי הקרוב ביריד גלישה, 2.7, סי גראג', הרצליה, 12:00-17:00

 

משוחררים! Born To Be Wild collection (צילומים: אופיר לוי, לינוי פרידמן)

ותישאר צעיר לנצח. BTBW collection (צילומים: אופיר לוי, לינוי פרידמן)

מה הכי פראי בעינייך, טי אוברסייז או גופיית V צמודה? BTBW

בלוז לחופש הגדול של החיים. BTBW collection (צילומים: אופיר לוי, לינוי פרידמן)

פראים לא מתים, הם רק מתחלפים. BTBW collection (צילומים: אופיר לוי, לינוי פרידמן)

החופש נגע בי, זו הרגשה שלא הכרתי. BTBW של דניאל נחמן  (צילומים: אופיר לוי, לינוי פרידמן)

מכובע ועד קרופ. BTBW Collection (צילומים: אופיר לוי, לינוי פרידמן)

ויילד ת'ינג, יו מייק מיי הארט סינג. BTBW Collection של דניאל נחמן  (צילומים: אופיר לוי, לינוי פרידמן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה