02 ביוני, 2011

לו יכלו הקירות לדבר

בשורה עיצובית חדשה נחתה בישראל וכבשה את לבנו - הכירו את חנות צבעי הבית של ראלף לורן שנפתחה לאחרונה בתל אביב

האם גם לכם קורה שאחרי עלעול במגזינים לעיצוב הבית אתם חוטפים דכדכת איומה? כי מעבר לפריטים היפים, כל החללים שמצולמים שם מתהדרים בקירות כל כך צבעוניים והרמוניים שאנחנו מיד נזכרים בעצב בקירות הלבנים-מלוכלכים שלנו. הרי אם חושבים על זה, יש לנו בבית שטחים די גדולים ולא מנוצלים מול העיניים, שיכולים לשמש להשראה, לביטוי וליצירה עצמית (ועוד כזו שתמיד ניתן לטייח אם מתחרטים). בקיצור – הקירות שלנו אולי רואים הכל, אבל עושה רושם שאנחנו לא ממש רואים אותם. וכל זה התחוור לנו בבת אחת, אחרי ביקור בחנות הצבעים לבית של "ראלף לורן", שנפתחה לאחרונה בתל אביב.

מעבר לבגדים ולאקססוריז, וכבר מאז סוף שנות ה-90, מציע המותג האמריקאי הוותיק גם חנויות רהיטים, אביזרי נוי וטקסטיל לבית, בהן ניתן לרכוש בין השאר פחיות צבע שמזמינות אתכם להלביש את קירות הבית בצבעי הבדים וטקסטורות המותג. ערן פרידלנד וטלי אלשייך, בעלי "סטודיו 84" להדמיות אדריכליות, הם גם שני אנשים יצירתיים, חרוצים ויזמים בנשמתם, ששמו עין באחד הסיבובים שלהם בחו"ל על פחיות הצבע הללו עם לוגו הדגל המפורסם, והחליטו להציע למר לורן לפתוח לראשונה בעולם חנות נפרדת שתאכלס במרוכז את כל 504 גווני הצבעים השונים שיצר.

לאחר סבבי פגישות חוזרות והרבה שכנועים – הסכים לבסוף ראלף לורן לרעיון המהפכני ואף הוסיף כי אם החנות הישראלית החלוצית תצליח – ייפתח חנויות צבע נוספות ברחבי העולם. כל מאות הצבעים המחכים לכם בחנות היפהפייה "The Paint store" (שעיצבו האדריכלים אורי גור, גבי גור ורונן סגל) מבוססים על מים, בעלי יכולת כיסוי גבוהה, מתאימים לקירות פנים, למשטחי עץ או מתכת, ומגיעים עם הוראות מדויקות לצביעה עצמית. לכל גוון יש ארבע דרגות גימור שונות (החל ממאט ועד לסמי-גלוס). אבל הכיף האמיתי מתחיל כאשר מוסיפים מעל הצבע עוד שכבה כהה ומיוחדת המכונה "גלייז", מחכים קצת, וכאשר מסירים אותה היא מעניקה לקיר מראה של בד, עור, פשתן, זמש, קנבס ועוד.  

אנחנו למשל לגמרי מתכוונים להלביש את החדר של הילדה בצבע כחול משופשף, לפנש עם אפקט ג'ינס מהמם – ולקוות שאת אצבעות המילקי שלה היא תמרח רק על המכנסיים של אבא.

צבעי ראלף לורן לבית –  ליטר אחד (מספיק לקיר של 10 מ"ר) –  145-250 ש"ח (תלוי בדרגת הגימור); 4 ליטרים – 380-450 ש"ח.
להשיג בלעדית ב-The Paint Store, החשמל 33, תל אביב, ראשון-חמישי 08:30-17:30, שישי 08:30-13:30, טל’: 03-6034417, info@thepaintstore.co.il

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה