25 במרץ, 2012

לוקינג גוד, בייבי

בלוג האופנה לפעוטות ולילדים של דפנה לוסטיג הוא מורה נבוכים מאיר עיניים לכל הורה שמתלבט בסוגיות צרכניות כמו 'שלוש חליפות פוטר ב-10: בעד ונגד'

סודות הגרעין של איראן הם קליפות של פיסטוקים לעומת המידע החשאי השווה באמת: איפה אפשר להשיג בגדי תינוקות עם ריצ'רצ'ים במקום תיקתקים? האם הנעליים של מותג איקס יתפרקו לפני תום העונה, או יחזיקו מעמד? ואיפה משיגים שכמייה הורסת לפאשיניסטה בת שנתיים? על סוגיות אלו ועוד רבות אחרות עונה דפנה לוסטיג, אשת המוסיקה/ רדיו/ טלוויזיה/ עיתונות שרתמה את בכורתה המקסימה, לילי, לככב כדוגמנית הבית של הבלוג "בייבי פאשן", אותו הקימה למטרה ברורה: לשמש מקור מידע צרכני מהנה ומהימן המתמקד בבגדי תינוקות וילדים, מזווית אישית.

הבלוג שהוקם בקיץ האחרון, זכה כבר לחשיפה גדולה הודות למוניטין של לוסטיג, והאמת? אחרי שנברנו באופן מקיף ומתמיד בתכנים הקצרים, הקלילים, העניניים והכיפיים, השומרים על אותה רמה גבוהה מהפוסט הראשון ועד היום – די בטוח לומר שהוא כאן כדי להישאר. לוסטיג מאד מבינה באופנה, ובאופן טבעי, היא מבינה גם באופנת זאטוטים: היא מקפידה לאזן בין פריטים מפתים ולא זולים, לכאלה שעולים פרוטות (כמו כפפות מקסימות בחמישה שקלים, בגדי עודפים של "ילדותי" ב-10 ש"ח, ועוד) ויוצרת מעין מפת דרכים מאירת עיניים בתחום השופינג, ולעיתים גם בחירת הריהוט, התכנים ואפילו האפליקציות הנכונות לפעוטות ולילדים. כל זאת אגב בליווי מפתח אייקונים שובה לב (שאיירה גפן רפאלי) הכולל הכוונות כמו "כביסה ביד", "יוניסקס", "עונת מעבר", "לא מומלץ", "מומלץ מאוד", וכו'. אמהות חובבות שיק ימצאו ב"בייבי פאשן" חדשות מרעננות וממתקי-עיניים נחשקים, ואפילו שמענו על בנות שאין להם שום ילד באופק וכבר התמכרו לבלוג היפהפה הזה. ובכן דפנה, התאמצי אותנו?

"בייבי פאשן" – בלוג אופנה לתינוקות וילדים, של דפנה לוסטיג – babyfashion.co.il (עיצוב הבלוג: עידית פרנקל, איור: גפן רפאלי ל-RSVP)

 

לדעת מה לקנות, מה לראות, מה לנשנש, ומה הכי לא. Babyfashion.co.il


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה