23 בינואר, 2014

לונדון. דווקא בחורף

שלוש המלצות חורפיות לכיופים בעיר הסטייל והנימוסים - לונדון

על פניו, סוף ינואר היא תקופה לא טובה להגיע ללונדון. מה שקורה שם עכשיו זה לא בדיוק אקפולקו מבחינת מזג אוויר. אבל אם בכל זאת מזדמן לכם להגיע לממלכת הקור, הפסטיבלים והסיילים (ואגב, ממש עכשיו יש מחירי רצפה בכל מקום, שלא תגידו שלא אמרנו) וכבר סחטתם כל טיפה מפיקדילי, אוקספורד סטריט וסוהו, יש לנו שלוש המלצות למתקדמים עבורכם. אם אתם נהנים לגלות פנינים נסתרות, לעלות על אוטובוסים ולהגיד לנהג "גו", לוק אנד ליסן מה שנקרא.

#1
שעת תה: פיטרשם הוטל

המסעדה שבטירה היפהפייה הזו בשכונת ריצ'מונד, שצופה לכרי דשא רחבים ועיקול של נהר התמזה, היא המקום הכי מושלם אי פעם לחוות בו משתה מפנק של תה איכותי לצד צלחת שלוש קומות מלאה בכל טוב של סנדוויצ'ים פריכים, ריבות, סקונס ועוגיות. המלון נמצא במרחק 45 דקות נסיעה ברכבת התחתית ממרכז העיר ועוד רבע שעה באוטובוס, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שתיירים אין שם, רק ג'נטלמנים כאלה משופמים שאומרים "הו דיר" עם כל לגימה.
24.50 פאונד לאדם, כנסו להתרשמות

#2
מסעדה: Jai Shri Krishna

אוהבים אוכל הודי? אין לכם מושג עד כמה אתם אוהבים, עד שתאכלו במסעדה הקטנה הזו, סוד כמוס שאפילו הודים אסלים הארדקור לא מכירים. המסעדה הצמחונית הזו בצפון לונדון, שהיא ההודית הכי טעימה שאכלנו בה Ever, מנוהלת על ידי משפחת מהגרים מקראלה שבדרום מערב הודו. אין מוזיקה, תפאורה או אלכוהול, והיא אפילו לא נראית כמו מסעדה מבחוץ, אבל הקארי כל כך שמיימי שתרצו לחזור אל טרנפייק ליין, השכונה הנידחת שהיא ממוקמת בה, שוב ושוב. אנחנו הזמנו שוב ושוב את ה- Malai Matar Mushroom, את ה- Pumpkin Paneer ואת ה-Chana Kachoori. תמסרו ד"ש לזקנצ'יק, הוא כבר יידע ממי.
10 Turnpike Lane, London
מחיר למנה ממוצעת – 4 פאונד

#3
הצגה: הנסיכה המרחפת

אנחנו אוהבים מיוזיקלס, ובביקור האחרון שלנו חיפשנו משהו מתוחכם, שכן תשו כוחותינו מכל האלטון ג'ונים והאנדרו לויד ווברים. למזלנו, טורי איימוס השיקה בדיוק באותו שבוע את המיוזיקל שלה, "הנסיכה המרחפת" ("The Light Princess") לתקופה מוגבלת. זו אגדה מקורית, מרגשת ופמיניסטית (סוף סוף!) על נסיכה שמאז מות אמה לא יכולה להפסיק לרחף, ואביה מבקש להחזירה לקרקע בכל דרך אפשרית. השירים הכי איכותיים, והכוריאוגרפיה והפעלולים משתלבים כל כך יפה זו באלה, כמו ציור שקם לתחיה. לדעתנו, מדובר חד משמעית במחזמר הטוב ביותר בלונדון כרגע. עופו לראות.
"הנסיכה המרחפת"
מציג ב- National Theatre עד 2.2.14, כרטיסים 12-50 פאונד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה