03 בינואר, 2016

להתלבש כמו ג'אגר

הסווטשירטים והחולצות של אורית פניני מעבירות אותנו לעולמות מגניבים של רוקנרול, הופעות לייב ומסעות במחוזות הקוּל. יש מה ללבוש לגולדן רינג

ברוכים הבאים לעתיד!
כבר שלושה ימים ש-2016, אבל האמת היא שלא הוצאנו את האף מהבית עוד משנה שעברה (איך בחוץ? חלליות וזה?). טוב, ככה זה כשחוטפים בדיוק בסילבסטר שפעת מסוייטת ונאלצים לבטל את כל התוכניות הגרנדיוזיות (לראות "שקרן-שקרן" על הספה). הדבר היחיד שהחזיק אותנו בחיים (חוץ מספריי אלרין, חבר אמת) זה הסווטשירט שהתחפרנו בו ממותג ROCKVEROLL של אורית פניני, זה שמזכיר לנו שפעם היינו טיפוסים שאשכרה מבלים בחוץ. 

לעומתנו אורית היא הדבר האמיתי. בתור מי שגדלה מגיל 15 בבארבי ונשמה עשן הופעות מהגולדן רינגז כל חייה, היה ברור לה מיד כשסיימה את לימודיה במחלקה לצילום בבצלאל – לאן העדשה שלה מכוונת. כבר עשור שהיא מתעדת את סצינת הרוק בארץ ובחו"ל, תופסת רגעים שמעבירים הלאה את מה שהולך על במות-הכוכבים הכי שווים ששוקי ווייס מטיס לפה (מהסטונס ועד הפיקסיז), מצלמת פסטיבלי מוזיקה בינלאומיים, שערי אלבומים, צילומי אופנה אדג'יים וגם דימויים יומיומיים אהובים עליה – כמו חופים, דקלים ומסעות טרופיים. תוסיפו לזה 2 פרסי צילום מוזיקה שקיבלה מהמגזין הבריטי הנחשב NME, והרי לכם נערת רוק אול דה וואי.

אבל רק כשחברה מעצבת (יעל יעקבי) עודדה ועזרה לה להקים בלוג שיחבר בין 3 האהבות שלה – צילום, מוזיקה ואופנה, החליטה להקים בו קו מרצ'נדייז והשיקה לפני שנה וחצי (יחד עם אחותה אפרת) את מותג ROCKVEROLL ע"ש הבלוג. מותג שמעניק לצילומיה הסוחפים חיים חדשים על גבי חולצות טי, תיקים, סווטשירטים או ג'קטים. בכל עונה מוציאה אורית עוד דימויים מהארסנל הפרטי ומדפיסה אותם בגדול או דווקא בחיתוכים על כל חלקי הבגד. והתוצאה? מגניבה יותר מג'אגר. החורף יצרה קולקציה חמישית ומצומצמת של סווטשירטים גדולים וכיפים, מ-100% כותנה עם הדפסים באווירת רוק ורול כמובן, שמתאימים לגברים, לנשים ולכל מי שהלב שלו פועם בדיסטורשן.

אם גם אתם פספסתם את מסיבת השנה, או שתמיד חלמתם על סקס-אפיל של גרופיז – תפסו סווטשירט וקדימה בסטייג'דייב לתוך המשרד. נתראה בסימפלי רד.

בגדים בהדפסים מצילומים מקוריים של אורית פניני – 399 ש"ח לסווטשירט, 179 ש"ח לחולצת טי (מגיע ארוז עם תיק שרוכים מודפס)
להשיג באתר של ROCKVEROLL, או בפגישה אישית בתיאום מראש – טל': 052.8596908 (אורית). ב-15.1 אורית תתארח עם הקולקציה החדשה בבוטיק "פרשס", פרישמן 63, ת"א, 10:00-16:00. עדכונים בפייסבוק או באינסטגרם.

 

נחטף AS WE SPEEK. מתוך קולקציית החורף של ROCKVEROLL

נחטף AS WE SPEEK. מתוך קולקציית החורף של ROCKVEROLL

 

מאמי, דיר באלאק לגנוב לי. חולצות טי יוניסקס של אורית פניני

מאמי, אין שלי-שלך. חולצות טי יוניסקס של אורית פניני

 

מוכנה לאלטון ג'ון. סווטשירטים של ROCKVEROLL

מוכנה לאלטון ג'ון. סווטשירטים של ROCKVEROLL

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה