26 בספטמבר, 2017

להלביש את הפראיים

מותג הילדים המקומי PETIT WILD משאיר הרבה מקום לגדול בתוך הפריטים הכי אירופאים שתפגשו בתור למגלשה. ככה מתלבשים לצהרון בבריסל, לא פחות

אנחנו מכירים אחת (השם שמור בוואטסאפ של המערכת) שנשבעה שביום שיהיו לה ילדים – לא תבזבז יותר על עצמה אגורה שחוקה, תיכנס לדיאטת שופינג ותתרכז רק במה שחשוב באמת: שופינג לילדים. ובכן, אם אותה גברת קוראת שורות אלו – שמעי לנו, כווני למותגים שווים באמת, כאלו ששורדים מאח לאחות, לא מפחדים מכביסה ראשונה או התפלשויות בגינה, ומאפשרים לקפוץ מידה באמצע העונה בלי למצמץ. כמו למשל המותג המשובח PETIT WILD, שאמנם נראה הכי בריסל שאפשר, אבל לגמרי מעוצב ומיוצר פה מתחת לאף המנוזל של קטני.

קתרין שיפר, המעצבת והמנצחת הבלעדית מא' ועד Z על הלייבל המשגע הזה, עלתה ארצה מבלגיה לפני 22 שנה (אל דאגה, המבטא הסקסי בעולם היגר יחד איתה). אבל לא לפני שלמדה כמה שנים באיטליה עיצוב אופנה (למבוגרים). כאן בארץ, התגלגלה דווקא לעיצוב פנים ועבדה כעצמאית, עד שנולד הפטיט וויילד הפרטי שלה (תומא, אתה טרה-מיניון!). בהשראתו, ומתוך רצון למצוא לו בגדים שגם היא היתה שמחה ללבוש – החליטה לחזור לעשות את מה שהידיים שלה הכי אוהבות ופתחה ב-2015 מותג בגדי ילדים בניחוח אירופאי פראי ולא מעונב. זה אומר שבעונות הראשונות, כל הדגמים עוצבו באווירת יוניסקס, ללא הבדלה מגדרית בפרינטים או בצבעוניות, ותוך הקפדה על חומרי גלם מעולים וגזרות אוברסייז שנועדו לגדול עם הילד ולשרוד עוד עונה קדימה. עם הזמן נוספו גם "פריטי בנות" כמו חצאיות מבדים יפהפיים, שמלות-חולצה ואפילו אפודות שמגיעות גם במידות לאמהות שובבות. הכל מעוצב בסטודיו הביתי שהקימה ונתפר כאן בארץ מבדים מיוחדים ומעולים שמעניקים לה השראה, ומבטיחים לכם שקט מגולגולים או תיקתקים רופפים.

אנחנו למשל נהנים עדיין (כבר סתיו שני) מג'קט כפתורים נעים עם פאטץ' מחוזק במרפקים, או מחצאית עם הדפס ציורי-דמויות מקסים, וגם ממכנסי פיקה עבים ונעימים בסגנון סקיני שלא מקשים על הכנסת הרגל הודות לפטנט קטן שקתרין הוסיפה. בין השקת הקולקציות הדו-שנתיות, תוכלו לתפוס גם פריטי אמצע-העונה שהיא מתאימה להלך הרוח העכשווי בארגז בחול – כמו צעיף עם חריץ קשירה שמקטין משמעותית את ההליכות לאיבוד, או סווטשירט קצר ומשגע שעל פס הצווארון הדפיסה "STAY WILD". פייר, קטני? בדיוק מה שקתרין אמרה.

קולקציית החורף של פטיט ויילד – 89-179 ש"ח (18 חודשים ועד 10 שנים)
להשיג באתר או בתיאום טלפוני בסטודיו בתל אביב, טל': 054.5807399 (קתרין). פרטים נוספים בפייסבוק או באינסטגרם.

 

מושלם לאחים שחולקים ארון. מתוך קולקציית הקיץ של פטיט ויילד

מושלם לאחים שחולקים ארון. מתוך קולקציית הקיץ של פטיט ויילד

 

 

המכנסיים הכי להשתוללות שלנו; החצאית הכי למסגר שלנו. Petit Wild

המכנסיים הכי להשתוללות; החצאית הכי למסגר. Petit Wild

 

 

מוכנה לפליידייט באנטוורפן. קולקציית הקיץ של PETIT WILD

מוכנה לפליידייט באנטוורפן. קולקציית הקיץ של PETIT WILD

 

 

סטייל יוניסקסי פראי. Petit Wild

סטייל יוניסקסי פראי. Petit Wild

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה