30 ביולי, 2014

להיט בראש

אתר מדליק יסדר לכם את רשימת ההשמעה של כל הלהיטים מכל שנה שתבחרו. תגבירו כאילו זה 1999

איך אתם בוחרים מה לשמוע במהלך היום? אנחנו בדרך כלל זורמים עם רשימת ההשמעה של כל מי שסובב אותנו – וזה אומר שהיום יכול להתחיל עם נאמברים מבת הים הקטנה, להמשיך עם גלגל"צ, משם למחזמר המלא "שורת המקהלה" (דודי, מה יהיה?) ועד מחרוזת שירי אירוויזיון. בקיצור, המצב לא להיט.

אם רק היה שירות שמציץ לתוך ראשנו ומארגן לנו מיקס-טייפ עם השירים שהכי נתחבר אליהם, אבל באמת מנבכי ליבנו – היינו שמחים מאוד. רגע, נדמה לנו שדווקא יש: אתר The Nostalgia Machine מבקש מכם רק דבר אחד – לבחור שנה, מ-1960 ועד היום (מומלץ את שנת הלידה שלכם או השנה שבה התוודעתם ל-MTV), ואז ללחוץ על כפתור "היט מי!". אז מיד יופיעו מולכם, זה לצד זה, עשרות קליפים של כל להיטי אותה שנה, שיזכירו לכם איך נשמע פסקול ילדותכם, ויוציאו מכם קריאות כמו "יואו!! אני זוכרת את זה!" או "וואו, איך הייתי חורש על התקליט שלהם!" ובעיקר – "לא מאמין שהשיר הזה בגילי…". ככה גילינו למשל מי גדל על סטיספקשן של הסטונס, מי נולד בשנת הפריצה של בון ג'ובי, ועל מה יתרפקו אלו שרק הגיחו עתה ועדיין לא יודעים להגיד ליידי גאגא. או, ככה נשמעת נוסטלגיה.

ארגנו לעצמכם יום עם פלייליסט סטייל אילן בן-שחר וזרמו עם שנים שתמיד רציתם לחקור מוזיקולוגית. אמא, חבר שלך קליף ריצ'רד פה, תגבירי.

אתר השמעת שירים לפי שנים – TheNostalgiaMachine.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה