09 בינואר, 2013

לדרוך ברוֹך

אם כבר להישאר בבית בגלל הסופה, אז עד הסוף: מותג חדש שמוקדש כולו לנעלי בית (ועוד זוג חתיכי לגברים ששלפנו מקסטרו) יעשו לכם חורף נעים עד הבהונות

אף פעם לא הצלחנו להבין איך אנשים, שיעדיפו למות מאשר להיראות בנעליים הלא נכונות, זונחים את כל עקרונותיהם כשמדובר בנעלי הבית שלהם. בחוץ הם קרבנות אופנה צייתניים, עם הסניקרס הנכונות והעקבים הכי שווים, ובבית – פחחח. משהו בלוי ומסמורטט שהם "קשורים אליו רגשית" במקרה הטוב, ומשהו כעור וניחוחי שאתם לא רוצים לדעת עליו פרטים נוספים, במקרה הגרוע.

אז לא יתכן. לא יתכן שאדם שמכבד את מלבושי כפות רגליו יזניח בצורה פושעת את גזרת ההנעלה הביתית (ועוד כשהוא מארח אותנו בסלון! גוד!). ובפרט כשלאחרונה עלו אלינו, הישר מאמריקה, נעלי הבית המעוצבות של Dearfoams, מותג בן 65 שנה (ותודו שנעלי הבית שלכם קשישות יותר) המוקדש כל כולו לנושא החם שעל הפרק. ה-דירפואומס (זה השם. תתרגלו) מתהדרות ב"טכנולוגיה חדשנית ליצירת נוחות מקסימלית" (במילים אחרות: זאת באמת כפפה לרגל), סוליות אנטי-החלקה שמתאימות לבית אבל יעמדו גם בתנאי חוץ, עמידות בכביסה (חשוב!) ודגמים מעוצבים להפליא בכמה קולקציות שונות לחלוטין זו מזו (ממגפונים מנומרים ושעירים, דרך סרוגות מצמר, ועד נעלי בלט מקטיפה שמתחשק לרקוד איתן עד המשרד). אם בן הזוג מתמלא קנאה עד קצות האצבעות – נא להוליך אותו עד "קסטרו", שם ליד קופת גברים מצאנו זוגות נאים של נעלי בית מבד במיוחד בשבילו, בעיצוב נקי של סליפרס (פתוחות מאחור), מלאות שיק וריפוד מחמם. נשאר רק לתחוב את הרגל ולצעוד בקו ישר לקומקום התה (שניים סוכר, אם כבר יצאתם מהכירבולית). אחרינו המבול. נכון, רופ? 

נעלי בית לנשים וגברים של DEAR FOAMS – בין 130-200 ש"ח (טווח מידות: 35-46).
להשיג ברשתות "פקטורי 54", "מגה ספורט", "ורטהיימר ספורט" ובחנות המותג בקניון בת ים.

נעלי בית לגברים של קסטרו – 39.90 ש"ח (טווח מידות: 39-45).
להשיג בחנויות "קסטרו מן", או דרך חנות האונליין החדשה.

כאן מתחממים בכיף. נלי בית נוספות של DearFoams וקסטרו-מן


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה