05 בנובמבר, 2013

לגנוח מצחוק

מופע היחיד המצחיק והסקסי של מיכל סבירוני "האישה שנשמה יותר מדי" מדבר על אהבה, סיפוק והסתפקות. ויש גם שוקולד

מכירים את הקטע הזה שפתאום חבר שהיה אתכם בגן נכנס בחלוף 30 שנה לרשימת שלושת האקזיטים החשובים בעולם? מניסיון, במצב כזה, יש רק שני דברים לעשות: להישרף מקנאה או לפרגן ברוחב לב.

נחשו במה בחרנו במקרה של מיכל סבירוני, הבחורה הכי מיוחדת וקסומה מהתיכון שלנו, שתמיד ידענו שיום אחד העולם יגלה אותה, ועם הזמן התברר שלא טעינו. מיכל היא במאית, יוצרת, שחקנית ובעיקר פרפורמרית במלוא מובן המילה, שיודעת להפעיל כל שריר בגוף באופן שיעורר בכם תגובה מיידית. אחרי שלמדה תיאטרון בתיכון (שלנו!) ושירתה בתיאטרון חיל האוויר, הספיקה להכניס לרזומה שלה לימודי משחק ופנטומימה בפריז (בין השאר בביה"ס של מרסל מרסו), תואר ראשון לאמנויות הבמה בסורבון, ועוד מיליון סדנאות של אקרובטיקה, מסכות, טרפז, בובות וליצנות עם טובי המורים בצרפת. בין לבין עבדה כליצנית רפואית, שיחקה לצד ז'ראר דפרדייה, הופיעה בסדרת טלוויזיה צרפתית, כתבה ספר וזכתה בפרסים בפסטיבלי פרינג' נחשבים בזכות 6 מופעים שיצרה (כמו שאומרים… בזמן שנמנמנו).

ועכשיו היא מגיעה לביקור בישראל עם המופע הקצר שלה שהוצג כבר ב-12 מדינות באירופה – "האישה שנשמה יותר מידי"; במשך 45 דקות, לא תפסיקו לצחוק ולהתפעם מהאומץ והישירות שלה. בזמן שהיא מנהלת דיאלוג עם הקהל מתוך קונכייה בצורת שד גדול (בתמונה), תגלו מופע סקסי ומשעשע שמתגלגל ללא מילים, עם הרבה מאוד נשימות במקומות הנכונים, בקבוק קצפת אחד, טבלת שוקולד, שני פסלים חושניים ומסרים ענוגים ומעורפלים על אהבה, סיפוק (וחוסר סיפוק), הקרבה, תשוקה והמון הומור עצמי.

פרגנו לעצמכם ערב קליל שעובר כמעט בלי נשימה, ובהמשך, כשהיא תקטוף עוד פרס – הרגישו חופשי לספר לכולם ממי שמעתם עליה קודם.

הצגת היחיד "האישה שנשמה יותר מידי" (רעיון וביצוע: מיכל סבירוני, 45 דק')– 50 ש"ח
המופעים הקרובים:  יום א'  (17.11) בשעה 21:00, יום ב' (18.11) בשעה 21:00, יום שישי (6.12) בשעה 22:00
, ב-"גלריה תיאטרון – החנות 31", העלייה 31, תל אביב. כרטיסים בטל': 050-7315633 (מיכל), או באתר "החנות 31".

תפאורה: ארנו לוסקי-פאן וסוניה בוסק; תלבושת: סוניה בוסק; בתמיכת: עיריית פריז ומפעל הפיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה