30 באפריל, 2014

לגופו של עניין

סטודיו 8 מציע אימוני ג'ירוטוניק וג'ירוקינסיס שיגרמו לכם להרגיש קצת כמו מדונה

במהלך שנות חיינו עברנו בהמון חדרי כושר ובלא מעט סטודיואים. עשינו יוגה (ועדיין), ספינינג (לא עוד), משקולות (אהמ.. אהמ), פילאטיס (איך לא), רצנו, שחינו, צעדנו, דילגנו, אפילו קפצנו בטרמפולינה.

מפליא, אבל על אף החיבה הגדולה שלנו לבטלה ולסביח, יש לנו צורך הישרדותי כמעט – להזיז את הגוף ולחזק אותו (מי היה מאמין). ולפני כמה שנים שמענו על שיטה בשם גי'רוטוניק וג'ירוקינסיס. בניו יורק (איך לא) היא להיט כבר המון זמן (אתם יכולים לשאול את מדונה) והיא משלבת אלמנטים מיוגה, בלט, שחייה, טאי צ'י ופילאטיס. ללא ספק חמישה תחומים נחשקים שתמיד עשו לנו את זה.

בג'ירוטוניק נזכרנו שוב ממש לאחרונה כשנפתח בשכונה שלנו סטודיו חדש ומקסים בשם – סטודיו 8.

את הסטודיו פתחה ומנהלת תמר שטיין קסמן, שמגיעה מעולם המחול ומהווה דוגמא ומופת למה שהשיטה עשויה לעשות לגוף שלכם (אמן). אימון הג'ירוטוניק מתבצע על מכשיר מיוחד שהמציא רקדן רומני בשם ג'וליו הורבאט (הוא הוגה השיטה) בזמן שהחלים מפציעה קשה. העבודה על המכשיר מתבססת על תנועה חלקה ומעגלית בכל המישורים ולכל הכיוונים, המפעילה את כל שרירי ונימי הגוף בעת ובעונה אחת, ומשלבת נשימות, קואורדינציה וגמישות.

מניסיון – האימון מהנה ממש, הסטודיו נעים ומרגיע ותמר שהדריכה אותנו תוביל אתכם באצילות ובמקצועיות אל תוך רזי השיטה. הדקות עפו בזמן שריחפנו על המכשיר הפלאי והחכם הזה. חשוב להגיד שאפשר לתאם שיעור ג'ירוטוניק פרטי או זוגי (משתלם ממש. תקבעו עם חבר או חברה. זה להיט) או להגיע לאחד משיעורי הג'ירוקינסיס הקבוצתיים (ללא מכשיר). פנו לעצמכם ערב ותנו למכונה שלכם את ההזדמנות להתמכר למשהו חדש. באחריות.

לצפייה בסרטון הדגמה והסבר
לפרטים נוספים ולמחירים – סטודיו 8
יהודה מכבי, 47א', תל אביב, טל': 077-3380834

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה