17 בינואר, 2016

לבש, דייגו, לבש!

המותג Tuli Bert מציע בגדים מגניבים לבנים, בהדפסים מקוריים שידברו לכל הסופר-סטרייקרז הקטנים

כולם יודעים שלהגיד "לגברים אין מה ללבוש" – כבר לא רלבנטי, נכון? בואו נאמר את זה ככה – נגמרו הימים שתפסנו בבית 90% מהקולבים. ובכן, אחרי שיישרנו קו לגבי זה, למהפכה מצטרף מעכשיו גם הילד הקטן בחבורה, שמתעכב לאחרונה מול המראה יותר מדיוויד בקאהם. ויש לו סיבה:

Tuli Bert הוא מותג שנולד ומוקדש כל כולו עבור בנים. ליתר דיוק עבור 2 בנים ואחים חמודים במיוחד, שאמא שלהם – ליאת יקיר, והאישה שמעצבת באהבה כל פריט בקולקציה הקימה כי פשוט לא מצאה עבורם בגדים מתאימים, במיוחד כשגרו ב-וגטור שבגואה, הודו. כשהקטן מהשניים הגיע לגיל שאפשר להתחיל לעבור מתיקתקים לטי-שירטים, החליטה ליאת (שמגיעה מבית של תופרות) לגזור מבגדים ישנים של בן זוגה חולצות וגופיות קטנות, תוך שמירה על ההדפס המקורי במרכז, או מכנסי באגי רחבים משאריות של בד. אחרי תגובות נלהבות מהמקומיים והתיירים – פתחה חנות בשוק הלילה הססגוני שבארפורה, והבגדים נחטפו כמו נאן לוהט. כשחזרו לארץ, החליטה להקדיש את כל כולה לעניין והקימה רשמית את המותג הגרובי הזה (ע"ש כינוי שנתן הבכור לאחיו הצעיר), שמציע לקטנים חולצות, אוברולים, מכנסיים, ג'קטים, סווטשירטים, כובעים, צעיפים ועוד. ההדפסים המגניבים (סירות נייר, ציורי ילדים, נחשי נינג'ה) – נעשים בעבודת יד מקורית למותג, הבדים עוברים צביעות בשיטות טאי-דאי ושטיפות מיוחדות, והכל אמנם מעוצב במקור לבנים, אבל מתאים בול גם לבנות שלא מפחדות משחור, צהוב, קמופלאז' וגיטרות.

לקחנו את הפאשניסט לבחור איזה אוברול מדבר אליו, ויצאנו עם שלושה, פלוס כובע וג'קט. אלוהים, יצרנו מפלצת.

קולקציית החורף של Tuli Bert – החל מ-79 ש"ח ועד 199 ש"ח (מגילאי 3 חודשים ועד 14 שנים)
להשיג בחנויות ובוטיקים לילדים ברחבי הארץ, או בתיאום מראש בסטודיו, שוקן 27, תל אביב, טל': 052.2967404 (ליאת). לפרטים ורכישה אונליין – עמוד הפייסבוק או באינסטגרם

 

לוקינג גוד, בייבי. עוד טעימה מ-טולי ברט

לוקינג גוד, בייבי. עוד טעימה מ-טולי ברט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה