21 במאי, 2012

לאם ולתינוק

קרם לחות חדש לבייבי שלנו, ועוד אחד להורים שלו - הצילו את כל המשפחה מעונת מעבר יבשה, מרפקים בעייתיים וטוסיק רגיש. דיווחים מהשטח

לא ברור מה מפריע לנו יותר: האקלים הישראלי (שאין דברים כאלה) או הקשיחות הבלתי נסבלת של חיי היומיום. כך או כך, השבוע הרגשנו שאנחנו זקוקים דחוּף לליטוף, וברוח 'אם אין אני לי' (אל תבקשו פרטים, זה קשה גם ככה) – החלטנו לטפל בעצמנו. באנגלית קוראים לזה "טוּ פּמפּר" (לפנק, לטפח, לטפל) וזה בדיוק מה שרצינו. אצנו רצנו למקלחת, עמדנו מול המראה, עשינו תרגילי נשימות, התמרחנו וחזרנו כדי לדווח:

לעצמנו לקחנו קרם לחות טיפולי של "אינס ל'פארמסיאן": אינס היא איריס רוקח-דור, קוסמטיקאית (ולא רוקחת) שהקימה מותג קוסמטי-ארומטי חדש: כל התערובות שלה נרקחות על בסיס תמציות ארומטיות טהורות, והקרם שניסינו (בתמונה למעלה) מבוסס על מרכיבי ג'ל מאיצי לחות, להרוויית העור באופן מזורז תוך הגנה מנזקי האקלים. התמרחנו בתחליב הקליל שנספג 'חת שתיים והיה כה נעים ובלתי משתלט, עד שניסינו לשכנע גם את המתגלח להתמרח ("ברור", הוא אמר, "תזכירי לי מחר").

מהמקלחת מיהרנו לחדרו של העולל, והודענו לו חגיגית על המינוי החדש שקיבל ('נסיין לענייני מרקחות לתפרחות'). בעליו של העור העדין ביותר בתבל התכבד ותרם את ישבנו לטובת משחת החתלה של "תפוח" (כן, אלה מהציפורניים!) לטיפול בתפרחת חיתולים, למניעה, הרגעה ולשיקום עור עדין, אדמומי ומגורה. הנוסחה החדשה של "תפוח" מכילה 100% שמנים טהורים, שעוות דבורים, לנולין ו- zinc oxide לבידוד מסביבה לחה ולמניעת אדמומיות, וגם אלוורה, שמן אבוקדו ואובליפיחה, והיא נספגה במהירות הבזק ומשמשת אותנו מאז כשיגרה (אך טרם נבדק במקרי S.O.S). תענוג. נישאים על גלי ההצלחה המשכנו לקרם פנים טבעי לילדים ותינוקות (גם הוא של "תפוח") שמציע שמן שקדים טהור, שמן אבוקדו, שמן זית וחמאת שיאה לריכוך והזנת עור עדין, וגם דונג דבורים ולנולין להגנה ולבידוד מפני קור ויובש (כל מוצרי "תפוח" לתינוקות אינם מכילים שמנים מינרלים, פרבנים או חומרי צבע והם מתאימים לשימוש לילדים ותינוקות מיום היוולדם).

הקרם, שנמזג בנדיבות עד שלומדים איך להתנהל איתו, הדיף ניחוח נעים וגרם לנסיין הצעיר להמהם בעונג. אחרי כל התפנוקיה הקוסמטית הזאת, וכאות תודה, פינק אותנו הזאטוט בהחתלה מהירה וקומפקטית במיוחד. תזכרו מה שאמרנו: הוא עוד יגיע רחוק. 

"קרם ג'ל לחות בוסטר" של "אינס ל'פארמסיאן" (מתאים לכל סוגי העור, ובפרט לעור המוגדר כשמנוני חסר לחות) – 106 ש"ח (ל-50 מ"ל)
להשיג דרך האתר (משלוח חינם) – www.ineslapharmacienne.com
, או בטל': 054-7960112 (איריס רוקח-דור).

מוצרי "תפוח טכנולוגיות טבעיות" לתינוקות – קרם החתלה – 34.90 ש"ח, קרם פנים לתינוק –  39.90 ש"ח
להשיג ברשתות הפארם,
בבתי מרקחת מובחרים, רשת חנויות "ד'ר בייבי" או בטל': 1-700-70-74-78.
בקרוב יעלה לאוויר אתר חדש שיאפשר רכישה און ליין (למוצרים מסדרות נוספות של "תפוח" – www.tapuach.co.il)

 

אויש, לאכול אותו. קרמים של "תפוח" לפעוטות (צילום: אפרת אשל)

 

 

 

נותנת פייט לאקלים המדברי. Ines La Pharmacienne (צילום: שירה כהן - סטודיו ShiGraphit)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה