06 בספטמבר, 2010

לאכול איטלקי ולנוח

מלי רוקח דנאי פתחה את היום עם ארוחת בוקר במסעדת "רונימוטי" ברמת החי"ל והרגישה מינימום בפיאצה רומאית

אני ובן זוגי ידועים כביקורתיים מאוד בכל מה שקשור לאוכל בכלל וארוחות בוקר בפרט (מה כבר אפשר לחדש?). ובאופן אישי, יש לי רומן ארוך עם איטליה (גרתי ברומא המדהימה במשך 4 שנים), ואני תמיד טוענת שאין כמו האוכל בארץ המגף. 10 שנים עברו מאז שחזרתי, ובמהלכן התקשיתי למצוא מקום בו אוכל לשחזר את הטעמים הנפלאים, עד שהכרתי את מסעדת "רונימוטי".

 

ביקרתי שם בצהריים ובערב, ותמיד נהניתי מאוכל איטלקי אמיתי ומשובח (אין כמו הסקלופינה לימונה שלהם), אבל הפעם אני רוצה להמליץ דווקא על ארוחת הבוקר של "רונימוטי": סופסוף נמצא פיתרון הולם ואלטרנטיבה איכותית לכל סוגי הביצים והסלטים המוכרים, שמוגשים בבתי קפה ומסעדות במסגרת הארוחה הראשונה של היום.

 

בחרנו מהתפריט המפתה ארוחה בשם "בוקר איטלקי זוגי", שנפתחה בסלסלת מאפים טעימים, מיני צלוחיות אנטיפסטי, סלט פנצנלה (המון סוגי ירקות חתוכים גס עם קרוטונים), צלחת גבינות וצלחת נקניקים, ריבה וזיתים. לצידם, הגיעו לשולחננו גם שתייה קרה וקפה הכלולים בארוחה. החלטנו לשדרג ולהוסיף גם פריטטה זוקיני אוורירית ומענגת, ובאמת, אין מה להגיד – מישהו שם יודע את העבודה – היה פשוט תענוג.

השירות מושלם, האווירה מקסימה ולמרות שישבנו על הבר האינטימי בפנים, הבטחנו לעצמנו לחזור ולשבת כשקצת יתקרר – במרפסת הנעימה והפתוחה שבחוץ.

לסיכום, מספיק לשמוע את הפיטפוטים של הלקוחות באיטלקית כדי להבין שהגעתם למקום הנכון. בראוויסימו!

 

ארוחת בוקר איטלקי זוגי – 89 ש"ח (שדרוג לפריטטה בתוספת 10 ש"ח, א'-ה' עד 11:45, שישי ושבת עד 12:45)
"רונימוטי"- שימו לב, כתובת המסעדה ושמה עודכנו:
"לה רפובליקה די רונימוטי", מאז"ה 3, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה