09 במרץ, 2016

לאוקספורד חוקים משלו

6 זוגות נעליים בסטייל הכי בריטיש, מעבירים אותנו בקלילות לימים שבין גרביים דקים - לכפכפים סדוקים

במקום לצאת בהצהרות גרנדיוזיות כמו "זהו, איפסנו את החורף למעלה בארון!", החלטנו לעבור עונה בקטנה, ובתור צעד ראשון – לרדת סופסוף מהמגפיים המיוזעים אל נעלי המעבר החצי-מחייבות שלנו, אלו שהכי גורמות לנו להרגיש באקלים-אנגלי נעים, הלוא הן נעליים מדגם אוקספורד.

קבלו 6 זוגות כאלו, שנופלים פונקט בתוך ההגדרה (עיינו ערך כלשהוא), ושלא אכפת לנו לשייט בהם מעכשיו ועד עונת היחפנות הקרבה. הכינו גרביים בלתי-נראים:

#1 (בתמונה למעלה)
של מי – תמר שלם

על מה מדובר – בין שלל נעלי אוקספורד בסיומת שפיץ ובמגוון צבעים נועז שתמר מעצבת, תפס לנו את העין זוג אחד בגווני שחור-לבן קלאסיים לדגם (אך שקיים גם בשחור וכסף). מגיע עם עקב של 2 ס"מ, נוח, נשי ומושלם לעכשיו. לנעול ולהרגיש נערת שרלוק הולמס.
כמה ומאיפה – 750 ש"ח, מהחנות של המעצבת

 

#2

האביב כבר כאן. olive thomas

האביב כבר כאן. olive thomas


של מי
OLIVE THIMAS
על מה מדובר – לרגל עונת המעבר, השיקה מיה לוי המעצבת העומדת מאחורי מותג הנעליים "אוליב תומס", מיני-קולקציה המורכבת מ-3 דגמים בלבד, וביניהם מצאנו פרשנות אביבית מקסימה לנעלי אוקספורד, עשויות מעור מיובא בהדפס פרחוני, עם שפיץ וסוליה עבה. בול לעונה.
כמה ומאיפה – 720 ש"ח, מחנות הסטודיו במסריק 19, תל אביב

 

 

#3

יפה בכל צבע. FORNARINA

יפה בכל צבע. FORNARINA


של מי – פורנרינה

על מה מדובר – הלייבל האיטלקי, שכבר למעלה מ-50 שנה מייצר נעליים וגם קו אופנתי בעיצוב פורץ דרך, השיקו בפורנרינה את הפרשנות שלהם לנעלי אוקספורד – מעור בגימור מבריק (בצבעי בז' או שחור), עם עקב פלטפורמה מגביה שטוח ועשוי גומי.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-249 ש"ח מאתר היבואן

 

#4

אחול קלוע. נעליים מ-NINA

אחול קלוע. נעליים מ-NINA


של מי
– מפעל משפחתי בתל אביב בשם BANGI
על מה מדובר – נעלי אוקספורד מעוצבות בעבודת יד, המשלבות עור ואריג, במגוון צבעים (קאמל, חום כהה, אפור, שחור וירוק בקבוק). את כל אלו תוכלו למצוא בחנות של מילי רהב, מעצבת תכשיטים ואספנית פריטי אופנה ייחודיים מהארץ ומחו"ל.
כמה ומאיפה – 329 ש"ח, מהחנות NINA

 

 

#5

יפות אש. נעלי אוקספורד ל-קרן מועלם

יפות אש. נעלי אוקספורד ל-קרן מועלם


של מי
קרן מועלם
על מה מדובר – כדי להשלים את הלוק והקו האופנתי שלה, קרן דואגת לנעליים שיעוצבו במיוחד עבור האאוטפיטים בשילובי הבדים המיוחדים שהיא מעצבת, ויהיו חלק בלתי נפרד מהקולקציה. את הזוג האוקספורדי הזה, שנוצר בסדרה מצומצמת ומעור נוח ונעים להליכה (עם עקב 1.7 ס"מ), בסדרות מצומצמות בשחור-מנומר, או בחום-בהיר.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-325 ש"ח, מהחנות של המעצבת קרן מועלם

 

#6

את הכי נינוחה כשנוח לך. Abramey

את הכי נינוחה כשנוח לך. Abramey

של מי – Abramey
מה הסיפור – את הרשימה סוגרות נעליים לא שגרתיות, פרשנות מודרנית של נועה לוי-ערן לדגם אוקספורד מינימליסטי עשוי עור שחור בגפה האחורית ולייקרה אלסטית (עם בטנת עור) בחזית הנעל. מה שמאפשר נעילה גמישה, אחיזה נוחה והתאמה מושלמת לצורת הרגל. גובה עקב – 1.5 ס"מ (נשארו מידות 40!).
כמה ומאיפה – 616 ש"ח, מהחנות המשותפת למותגים – Abramey / Cyan / I,Ms.t

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה