11 בפברואר, 2008

לאב מי דו

שרשרת עם המילה הכי חמקמקה בעולם היא כל מה שאנחנו רוצים בעצם לוולנטיינ'ז

לאב, לאב, לאב. תגידו "לאב" לעשרה אנשים שונים ברחוב ותקבלו 238 אסוציאציות שונות. נראה שאין מילה טעונה, שחוקה ואובר-טחונה יותר מאהבה, הלא היא LOVE על כל הטיותיה: איי לאב יו, יו דונט לאב מי, לאבינג יו – ליבינג יו, וכו' וכו'. ודווקא משום כך, אמן שאינו חושש מהתעסקות עם הקלישאה ונגזרותיה מעורר בנו תמיד סקרנות: האמנם ניתן עדיין לחדש את הביטוי המשומש ביותר ולהעיר מתרדמתה את האהבה העמוקה שלנו לריגושים?

לקראת הוולנטיינ'ז הממשמש ומתרגש עלינו (לטובה? לרעה? תלוי במצב הרומנטיקה בחשבון העובר ו-love שלכם), נתקלנו בתכשיט שעושה את העבודה: מדובר בשרשרת פשוטה ומקסימה, קצת שנות ה-80 באופייה, פרי שיתוף פעולה בין המעצבת קארין אביעז (הלא היא קארין A) לצורפת מיכל אורן. השרשרת נוטלת את ארבע האותיות המוּכּרות ביותר בעולם ומניחה אותן על הצוואר בסטייל נונשלנטי ולא חונק – בדיוק כמו המאהב האולטימטיבי. קארין ומיכל, שהכירו במהלך לימודיהן ב"בצלאל", כבר שיתפו פעולה בעבר וכעת הן שבות עם התכשיט הקוקטי הזה, שהוא – לדבריהן – מתאים לכל מלבוש ולכל אירוע, מעצם היותו עדין מחד, ורוקנרולי מאידך. ואנחנו אומרים, לכו על זה. באהבה. כי איך שלא מסתכלים על זה, אין לנו אלא להודות: לאב רולז.

שרשרת LOVE מכסף – 550 ש"ח, מצופה זהב – 750 ש"ח
להשיג בעלמה (מרכז בעלי מלאכה 9, תל אביב), בנקר (דיזנגוף 210, תל אביב), מאיו (מלכי ישראל 7, תל אביב; שבזי 15, נווה צדק, תל אביב; ואוסישקין 61, רמה"ש) ואצל רוני בר (ביאליק 2, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה