13 במאי, 2008

כשהיינו ילדים

חנות לפריטי יד שנייה וצעצועי ילדות נדירים - תוציא מהארון את כל חובבי הנוסטלגיה

כל הורה מכיר את הדילמה המסובכת שמלווה את תקופה ההריון – איזה שם לעזאזל יקבל העולל שבדרך. בר רפאל, בעליה של חנות מתוקה ומיוחדת, הבין על בשרו עד כמה הבחירה התמימה שעשו הוריו הפכה לימים לקטע-קטע, ובחר לחנותו את השם המכובד – מתושלח.

הבחירה בשם מתושלח, שם נרדף לאריכות ימים, מסתדרת עם אוסף פריטי היד השנייה שמאכלסים את המדפים, המתלים והמגירות ומפוצצים את חלל החנות בצבעים וצורות מימים עברו. יש שם אוסף בובות, מנורות, ספרים, רהיטים, בגדים ונעליים שנאספו על ידי בר בשיטוטים בארץ ובעולם. ידיכם המפשפשות יוכלו לאתר גובלנים, תחרות, טלפונים בצורות שונות כמו צ'יפס או קולה, מנורות, מיניאטורות, תקליטים ואלבומים ישנים. מחלקת הבובות במקום תוציא מהארון את מעריצי הדרדסים, הטרולים, הפזים וגיבורי רחוב סומסום, ואיתם גם חובבי ספרות מז'אנר עליון כמו "הלב" ו"קופיקו". לצד כל אלו כמובן שניתן למצוא גם בגדים,תיקי קלאץ' ונעליים, חלקם ממותגים בכירים שהזדמנו למקום כמו קנת' קול, סטיב מאדן, פראדה ויש גם זוג נעלי מוסקינו במידה קטנטנה שמחפשות את הסינדרלה המתאימה.

המוטו של בר הוא "דברים שאהבנו אתמול ונאהב גם מחר" ובהתאמה לסלוגן סוללים את דרכם למקום פריטים משנות ה-50 כמו בובת מאייר יפהפייה שהייתה שכיחה בארץ באותן שנים וחוברות של "דבר לילדים" משנת 44' עוד מהימים שדיזנגוף סנטר היה 'סליק' אחד גדול.

דרדסים – 25-40 ש"ח, כרך חוברות "דבר לילדים" –  200 ש"ח
"מתושלח", פרישמן 42, תל אביב, טל': 050-6235086, שעות פתיחה: ראשון-חמישי – 11:30 – 19:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה