22 בפברואר, 2010

כרית אהבה

בחרנו להעניק לעצמנו מתנה במרכז הטיפולים היפואי "דרך הגוף", שם דאגו לעטוף אותנו באהבה ואף להניח לראשנו כרית צמחים חמה שבלתי אפשרי לקום ממנה

ליום ההולדת האחרון קיבלנו מתנה מכמה חברים טובים מינוי לחדר כושר. ועל אף שהתלוננו בשקט מתחת לשפם (מה קרה, בגדים ותכשיטים זה כבר לא טוב?) לא היתה לנו ברירה ונאלצנו לביים תגובה נלהבת ("מקסימים! גם אתם שמתם לב שהשמנו בטירוף!"). בלית ברירה הלכנו לאימון הראשון ובסופו מצאנו את עצמנו מוטלים על הריצפה במלתחות עם לחיים סמוקות כלשצדנו מונחות שתי ריאות שהיו פעם שלנו. אין, מתנה הורסת.

בבוקר למחרת לא יכלנו לרדת מהמיטה. השרירים שלנו הפכו לאבן ונשבענו לפצות את עצמנו בכל דרך אפשרית. כשהצלחנו להגיע לנייד שלנו (מדהים מה שאפשר לעשות היום עם סרגל ארוך וקצת תושיה) טלפנו לקבוע תור במרכז הטיפולים היפואי והמשובח "דרך הגוף", שממוקם בבית ערבי אותנטי ומשקיף אל הים. לא הרבה אחר כך כבר נשכבנו על תחתונינו (אלוהים, למה היינו חייבים לבוא עם התחתונים הכי פחות ייצוגיים) בחדר המרגיע והנעים כדי לקבל את טיפול הדגל של המקום – עיסוי האיוורודה seed המוכר והטוב (הכולל גם מתיחות מהיוגה ועבודה עם שמן שומשום ואבקת שורש הקלמוס), אבל הפעם – בשילוב כריות צמחים חמות ומאודות.

הכריות האלוהיות מגיעות מתאילנד ויש בהן 15 סוגי צמחים מחממים כמו קמפור ולמון גראס. ברגע בו הונחה הכרית ברכות על גופינו התפללנו שמישהו יעצור את הזמן ולא אכפת לנו שיש אנשים שרצים עכשיו בחדר כושר על הליכון במהירות 13. העיקר שהכרית החמימה הזאת לא תלך לשום מקום בעשור הקרוב ושהטיפול ימשך לנצח. זה לא קרה ולמחרת כבר היינו שוב בחדר הכושר.

טיפול איוורודה עם כריות חמות – 390 ש"ח (350 ש"ח לכל הטיפולים ללא הכריות)
לפרטים נוספים – דרך הגוף, מנוחה 3, יפו, טל': 03-5084568, www.bodycourse.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה