17 במאי, 2009

כמו גדולים

הדי.וי.די "דברים שחשוב לי להגיד", מתייחס לעולם הילדים בבגרות וכנות שובת לב, עם שירים שמדברים בגובה העיניים (אפילו שהן נמוכות)

קרה לכם שבהיתם בדי.וי.די לילדים ותהיתם בלבכם מי הם האנשים האלה שבחרו בחייהם לקפוץ כמו תיישים, עם קוקיות ולבבות ולשיר תוך כדי צרחות "גינה לי גינה לי גינה לי חביבה"? לנו זה קרה וזה לא היה כיף. התפיסה לפיה ילדים צריכים לצרוך חומרים תרבותיים שמדברים בקול ילדותי ולבושים בצורה מגוחכת אולי מאד פופולרית אבל גם מטרידה באותה מידה.

חייהם של הקטנים רצופים במהמורות לצד רגעי תגלית וקסם ומגוונים בדיוק כמו חייו של מבוגר. את המרכיבים האלה תמצאו בדיסק הילדים היפהפה של רונית קנו "דברים שחשוב לי להגיד". קנו שכתבה והלחינה את כל השירים ומבצעת אותם עם הרכב מוזיקאים, מצליחה לדבר אל ליבם של הילדים שהמציאות שלהם לפעמים קצת עקומה והרבה פעמים מבלבלת. מילות השירים שובות לב ומבטאות בחינניות את הקונטרסט המתמיד של הניסיון להיות מבוגר והרצון להישאר ילד. בנוסף, לצד המילים המבריקות תמיד מרגש לגלות שיש מי שמלחין ומעבד מוזיקה לילדים באופן אינטליגנטי. את הדיסק מלווה מופע מקסים שיעשה לכם את היום וישאיר אתכם מזמזמים לפחות יומיים.

בקיצור, אל תקלו ראש בתפריט התרבותי של ילדכם. אחר כך, כשהם יבקשו להתחפש לסקארלט אוהרה (אפילו שקיבלתם תחפושת מוכנה של דורה מהשכנה), אתם תודו לעצמכם.

"דברים שחשוב לי להגיד" די.וי.די לילדים של רונית קנו –  35 ש"ח
לפרטים נוספים – ronaka@netvision.net.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה