18 בדצמבר, 2014

כמו אש על הפנים

התכשיטים המוזהבים של חגי הרנשטט סוגרים לנו את הפנטזיה ללבוש אש בוערת. פירומנים, זה בשבילכם

תגידו, גם אתכם חנוכה הופך לפירומנים הזויים, שלא יכולים להפסיק לבהות בנרות בוערים, לשרוף קצוות של נייר או לטפטף שעווה על האגודל? פתאום אנחנו האנשים הכי מסורתיים בבית, שמתעקשים ערב ערב לחזור על הטקס בכל חנוכיה אפשרית, כולל זו מפימו שלא מחזיקה אף נר ישר (לא נורא, שובליקו. שנה הבאה). אולי התכשיטים של חגי הרנשטט, שנראים ממש כמו להבת אש קטנה, ירגיעו את האובסס.

הכירו את חגי, מעצב חמוד ומקורי ביותר, שסיים השנה לימודי אופנה בשנקר (פלוס שנה אחת במחלקת עיצוב טקסטיל), והספיק לפתח מאז קווי תכשיטים שמתאימים לה או לו, ולכל מי שמחפש אקססורי לביש ומיוחד באמת. הקולקציה שהיפנטה אותנו נקראת FOIL ותמצאו בה תכשיטים עשויים מפסי טקסטיל שחורים ודקים המצופים בטכניקה מיוחדת בפויל מוזהב (בתמונה למעלה), שיוצרים אשליה של צמיד אש או שרשרת בוערת. הכי קטניס אוורדין על השטיח האדום של משחקי הרעב, תודו.

בתור אחד שגדל עד גיל 10 במילאנו, התחנך בבגרותו בבנימינה, הספיק להתמחות אצל אלכסנדר וואנג בניו יורק ולעבוד בארץ עם שרון ברונשר – ההשפעות שספג הרנשטט מסוגננות מעולמות השראה שונים ומתגלמות בסוגי העיצוב יוצאי הדופן שפיתח בעצמו. יש לו גם שרשראות המשלבות מתכת ופנינים שחורות, יש כאלו שעברו צביעה ופרימה מיוחדת, או הדפסת זהב דיגיטלית שעוטפת את השרשרת אך משאירה הצצה לטקסטורת הבד שמתחתיה. כל התכשיטים מורכבים מבדים טבעיים, נעימים, וצרופים אחד אחד בעבודת קראפט ידנית ואינטואיטיבית, שמאפשרת לחגי לעבוד באהבה על כל פריט בנפרד וליצור תוך כדי תנועה.

בקרוב, ותוך כדי לימודי ההמשך במילאנו, חגי מבטיח להוסיף קולקציות חדשות ומרגשות על בסיס מתכת וטקסטיל. עד אז, ענדו לכם פויל זהב יפה אחד, מסנוור ומדליק, ודמיינו שאתם נר רביעי.

התכשיטים של חגי הרנשטט – החל מ-95 ש"ח לצמידים ועד 1,200 ש"ח לשרשראות מורכבות
להשיג ישירות מהמעצב דרך האתר או המייל herrnstadt@gmail.com, או מבוטיק "רזילי", סניף רמת אביב בלבד.

 

יוניסקסי. התכשיטים של חגי הרנשטט


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה