17 באפריל, 2020

כמוני מסיכה

אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להסתובב בלי אחת. או שלוש. מסיכות-בד בשלל דוגמאות ועיצובים מרימים שמצאנו יתאימו לכל גיחה - ולכל חבר במשפחה. מי מסתתר מאחורי המסיכה, חתול-מפלצת או אמא-עייפה?

לוּקורונה. #1 מסיכות מודפסות, עם פאייטים ושלל קאברים מרימים, מהחנות של ירדן עוז

מזל טוב ויום הולדת חודש ראשון שמח לסגר! כן, בדיוק בשישי הזה, לפני 5 שבועות (סליחה, שנים) נפלו עלינו השמיים. איך הזמן טס כשלא זזים. אבל חברים, זה בכלל לא משנה כמה עברנו, השאלה היא איך נעבור את מה שנראה כמו עוד נצח-שניים. ואם לכולם ברור שמדובר במרתון ללא נקודת סיום הגיונית, לפחות עצרו רגע בצד בתחנת התרעננות והצטיידו כראוי להמשך הדרך. קרי: אם טרם התארגנתם על אחת – הגיע הזמן לעבור למסיכות-פנים משודרגות, שוות ומגניבות. בכל זאת, מדובר בלוּקורנה הכי מחייב שם בחוץ, תרתי (ושאגב, מומלץ לחבוש גם בפנים, בכל שיטוט למגירת השטוחים ולבדוק אם הן פועלות).

אולם, בזמן שחיכיתם שיגיעו לבית המרקחת הקרוב עוד N-95 (ולא, לא מצחיק אותנו שפירוש השם הוא "אין-95%-מהפעמים שתשאלו"), או שניסיתם לקמבן אחת בעצמכם מתחבושת אולווייז וניילון נצמד, ישבו אנשים מוכשרים – שניצלו את זמן הלימבו ומלאי הבדים היפים שלהם – כדי לתפור ולעצב לכם מסיכות רב-פעמיות, נעימות, רחיצות, חיוניות, עמידות ומרימות הרבה יותר מהלוק האיכילובי.

אז לכבוד חגיגות הקורונולדת הראשון, אירגנו לכם מסיבת מסיכות ססגונית עם שלל אופציות כיפיות (בואו, פדיחות להיתפס בחדר-פחים עם אותה אחת פעמיים), מ-8 מעצבים חרוצים ונחוצים. בחרו מסיכה לכל גיחה ולכל חבר במשפחה ותתחילו להתרגל (לפחות עד ש"רחל-שפם" תחזור לקבל):

אבא, צא לזרוק את הפח ותהיה חזק. #2 מסיכות בד עמידות של "ריבי עיצובים סרוגים"

מסיכת מלפפונים לעיניים של אמא, מסיכת אווירונים לשובליקו. #5 שלל דוגמאות ומסיכות דו-צדדיות, בחנות "תיק עם שיק"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה