06 באוגוסט, 2013

כל מה שכלה צריכה

קבלו את מקבץ הכלות השאפתני שלנו: שמלה, נעליים ואקססוריז לשלושה סוגים של כלות. שיהיה בשעה טובה

לפי סקר מהיר שערכנו, נראה שיש רק דרך אחת לעבור את יום החתונה: בנשימה אחת ועם הבטן בפנים. לא משנה לנו אם אתם הזוג הלחוץ שמתכנן כבר בדייט הראשון את שיר היציאה, או הזוג המגניב שמתמהמה בדרך לחופה כי הוא זרם לשיחת נפש עם המתדלק בתחנת פז, אלה שמטיסים מניו יורק אורחים (ושמלה) להילטון – אנחנו בכל מקרה, כבר מתרגשים בשבילכם.

אז לכבוד כל אלה ובמיוחד עבור הכלות שבחבורה – קבלו מקבץ רעיונות מעורר השראה לכלה הקלאסית, לכלה האלטרנטיבית ולכלה שלא מהעולם הזה. 3 שמלות לכל אחת, נעליים תואמות ואקססוריז להשלמת האווירה.
לגבי החתן – רשמת לך את התאריך באייפון? יופי. נתראה ליד הקבבונים:

>> הכלה האלטרנטיבית
קווים לדמותה – החליטה רק לפני שבוע שיאללה מתחתנים, עדיין מתלבטת אם להזמין את ההורים, מתכננת להתאפר באוטו, ולשיר שיר של אום כולתום לבעלה.

את מי לובשים? (בתמונה למעלה, מימין לשמאל)
זארה – זה הרגע להסתכל על הרשת הספרדית הידועה כפתרון אלגנטי ומהיר ליום חתונתכם המגניבה. התפצלו בסניף הקרוב לביתכם, כל אחד למחלקה שלו, הסתובבו באזור הצבע הלבן וראו איזה פלא: כל שמלה בהירה הופכת בשניה לאופציה שקולעת בול. וראו כמה מקסימה שמלת המיני הפשוטה והקלאסית הזאת עם הצווארון הסגור והשיק הבלתי נגמר. להשיג ברשת ZARA ברחבי הארץ.

קאלה – שמלת התחרה הקיצית הזו (האמצעית בתמונה), עם הפרנזים הצ'רלסטונים מסביב, היא בדיוק מה שכלה קלילה צריכה. כך תצאי גם רטרו, גם אלגנטית, וגם בפחות מ-600 ש"ח. הבחירות של רשת Cala אגב, מתאימות מאוד גם לכל החברות שרוצות לתאם סגנון ולא לפקשש. יש מספיק מהכול לכולן, וכמעט בלי לחזור על שמלה פעמיים.  להשיג בחנות האונליין, או בסניפי הרשת ברחבי הארץ (כמות מוגבלת מכל פריט).

אמריקן אפרל – מעוז ההיפסטרים העולמי מבטיח לסדר אותך תיק-תק. החל מאוברול לבן, דרך חצאית מקסי שקופה עם טייץ תחרה ועד שמלונת מתוקה וסקסית (בתמונה). אם את בראש הנכון (ובעיקר בגוף הנכון) תוכלי להתארגן ברגע על אאוטפיט אולטרה-קולי לחתונה, שיישאר איתך גם לכל איוונט עתידי. השפלת אותנו, ליידי. להשיג בחנות האונליין של הרשת (או בסניף הדגל: קינג ג'ורג' 67, ת"א).


#2
את מי נועלים

השפלת אותנו, ליידי. נעליים לכלה האלטרנטיבית

אם היה לנו את האומץ והשכל – היינו בוחרים הרגע את הזוג הלוהט הזה ממעצבת הנעליים שני לקס. מדובר במוקסינים עור-זמש, בצבע כתום לוהט עם עיטור זהב שיקי ומהפנט, שלא תרצו להוריד מקבלת הפנים ועד הירח דבש. מאמי, יש מצב לחדש נדרים?  להשיג בחנות האונליין של רשת Precious.

 


#3

עם מה מתאבזרים

ככה מתחילות אגדות אורבניות. בוקה לכלה האלטרנטיבית


אתם איתנו? זר פטרוזיליה. או נענע. או פלפלים. או כל מה שיוריד את לחץ הדם לדודה אסתר, אבל יוציא אתכם הזוג הכי קולי על אדמות. אתם תהיו אלה שידברו עליהם באגדות על כלות אורבניות. הופה, תודו שהתחלנו קטע. להשיג אצל כל ירקן.

 

>> הכלה הקלאסית
קווים לדמותה – סגרה מגיל 12 חופה עם הרב לאו, מתחזקת קלסר עם אולמות ברישיון חוקי, שוקלת לשכור דודות שיעשו שמח ורכבת על הרחבה.

#1
את מי לובשים?
(מימין לשמאל)

מאמי, אפשר להתחתן שוב? שמלות לכלה הקלאסית: אניה פליט, מירה צבילינגר ואלון ליבנה


אניה פליט – מלכת התחרות העתיקות והנדירות, אשפית חיבורי הבדים והעולמות ושיאנית הרומנטיקה. הפרפקציוניזם של אניה ידבר לכל מי שחולמת להראות עדכנית כמו כלה של סופיה קופולה, אבל בסרט תקופתי. מבט אחד על אוספי הצווארונים והרקמות שלה, או דווקא קו ה-Easy Wed שלא מצריך מדידות רבות – ואתן רצות להציע נישואין לבחור הראשון ברחוב. להשיג בסטודיו אניה פליט (בתיאום מראש), החשמל 21, ת"א, 077-4299510.

מירה צבילינגר –
שרמת החייטות ותפירת העילית שלה ניכרת בכל פרט קטן, מהכפתורים ועד הפפיון. צרפו לזה שירות רגיש ואישי, וקיבלתם את חוויית הסלון האולטימטיבית. ויעידו על כך גם בוטיקים בניו יורק, לונדון או סידני – שם נמכרות השמלות ההורסות של מירה לכלות לחוצות ברחבי העולם. להשיג בסטודיו של מירה וליהי צבילינגר, הלסינקי 22, ת"א, 03-6919001.

אלון ליבנה
– אם עדיין לא יצא לך, נצלי מיד את הטיקט והמעמד הנדיר הזה של "כלה" כדי לפנק את עצמך בשמלת אלון ליבנה. המעצב שהחל את דרכו אצל שמות כמו קוואלי או מקווין, יכול כבר להעביר התמחויות בעצמו, הודות לכתב ידו המובחן, הפיסולי והמקורי.  בוא נגיד ככה, מה שטוב למרינה מקסימיליאן – מתאים לנו פיקס. להשיג בסטודיו של אלון ליבנה, הרצל 20 , ת"א, או בחנות הדגל, דיזנגוף 195, ת"א. כל דגמי הכלות כאן.

 

#2
את מי נועלים

הכיני כפכפי חירום בהישג יד. עקבים לוהטים לכלה הקלאסית

אתר נוח ונחמד ידבר לכל מי שאין לה כוח להסתובב בדיזינגוף, ושומרת את כאבי הרגליים למחרוזת המזרחית ברחבה: Shoez.co.il מרכז עשרות זוגות נעליים בגווני לבן, ניוד, פיץ' ועוד, בגבהים שונים וטרנדים מתחלפים, בעיקר ממותגים מברזיל, אבל לא רק, כולל פטנטים נסתרים שיגנו עליכן משברי מאמץ. בחרו לכן את אלו עם הפפיון והרצועה האנכית (שלמעלה), ורק אז העבירו לשושבינות, שלא יהיו פדיחות. להשיג באתר Sheoz.


#3

עם מה מתאבזרים

הכי כלה בעולם. הד-פיסז של קרן וולף (צילום: אלון שפרנסקי)

רק שם אחד עולה לנו בראש: קרן וולף. חלוצת האקססוריז לכלות ובכלל, שתמיד לוקחת את עניין המסרקות, הקשתות, העגילים וכל מה שכיף להוסיף רגע לפני שיוצאים מהבית – צעד אחד קדימה. עשו לעיניים שלכן טובה וקפצו לסיבוב בסטודיו של קרן, שם תמצאו אינספור ממתקים עדכניים בשילובי חומרים מנוגדים כמו זהב ועור, קריסטלים וקש רפייה ועוד. נראה אתכם בוחרים רק אחד. להשיג בסטודיו קרן וולף, שבזי 1, ת"א, 03-5161222.

>> הכלה שלא מהעולם הזה
קווים לדמותה – את החתן היא פגשה על המטוס לזנזיבר, ההצעה הגיעה בדמות כתובת-אש בזריחה במצדה, והחופה – מי שצריך לדעת יודע. בוא נגיד, שנטלי פורטמן כבר אישרה הגעה.

#1
את מי לובשים (מימין לשמאל)

לא בלייף טיים הזה. שמלות לכלה החלומית: לאנוון, מקס מארה, וורה וואנג

מקס מארה – סליחה כן, מדובר בסטייה אישית. הורידו את רמות הציניות לרגע והתחילו להסתכל על הרשת הסופר-אלגנטית הזו כאופציה ממשית לצאת הכי השטיח האדום שאפשר. אם יכולנו – היינו חיים בכל דבר שראינו שם. ושמלת הפפיון האחורית הזו, היא רק ההתחלה. לפרטים – Max Mara Bridal.

לאנוון
– לא, אין סיכוי להנחה רק בגלל שאלבר אלבז קצת משלנו. אבל יש סיכוי לצאת הכלה הכי שרלוט גינסבורג בעולם. שיטוט מהיר בקולקציית הכלות המדהימה ל-2013 (שנקראית אגב "בלאנש"), מעלה מראות שלא חלמנו עליהם בפנטזיות הכי לבנות שלנו: החל מחצאיות זהב קצרות, דרך שמלות פליסה קליאופטריות ועד חלוק התחרה שכאן למעלה, שהותיר אותנו ספיצ'לס. בקרוב אצלנו, הלוואי. לפרטים והשראה – Lanvin Blanche.

וורה וואנג
– מה אפשר להוסיף על מלכת הקצפות של הוליווד והסביבה? אם את מישהי שמתחתנת בעולם הזה, אין סיכוי לא לשאוב רעיונות מאחת השמלות המרשימות והענקיות של וורה, שמשדרות מהמחוך המפוסל ועד המלמלה הכי תחתונה – אני כלה מושלמת. ועם האמירה הזו אנחנו מוכנים להתחתן שוב ושוב. ושוב. לפרטים – Vera Wang.

#2
את מי נועלים

השטן יודעת מה היא לובשת. נעליי פראדה לכלה שלא מהעולם הזה


את הפראדה האלו בדיוק. עקב סטילטו גבוה, בשילוב טרנדי של שחור ולבן גיר, החסיר לנו פעימה וגרם לנו לחשוב מחדש על כל שידענו בתחום נעליים לכלות. אגב, אם גם אמא בעניין – יש את הדבר המטמטם הזה גם בהפוך (שחור מסביב ולבן במרכז). אלוהים, תעשה שבגלגול הבא ניוולד כעורכת ווג. להשיג באתר Prada.

#3
עם מה מתאבזרים

מוכנים לבריתה של בוי ג'ורג'. אביזרי השיער לכלה שלא מהעולם הזה


מאז החתונה של וויל וקייט אנחנו מחכים לבקר אצל פיליפ טרייסי, אמן הכובעים ואביזרי הראש המלכותי, שלא מפסיק להמציא את עצמו מחדש. כל פיס ונוצה שתתפסו אצלו (בהנחה שאתם הרוזנת מיורק או לפחות עם תואר סר בדרכון) עושה את כל העבודה, ומאפשר לחסוך על האאוטפיט. גם ככה אף אחד לא ישים לב שבאתם עם ג'ינס, כשיש לכם גלגל ומזוזה מטורללת על המצח. לפרטים – Philip Treacy.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה