25 בפברואר, 2016

כל מה שאורבנית רוצה

החנות והפורטל "אורבנית" יחברו אתכם לדברים טובים שליאת ורשה מוצאת בסיבוביה בעולם. חסכת לנו נקודות בנוסע המתמיד

מכירים את אנשי הרנסנס שמתעניינים בהכל, טובים בכל תחום ובכלליות קשה להתקיל אותם? (בדיוק סבתא, עלייך אנחנו מדברים). ובכן, בקבוצה המיוחסת הזו מצאנו לאחרונה את ליאת ורשה, שידה בכל, והלוואי שהידיים שלנו יהיו בכל מה שהיא עושה ומביאה לכאן.

ליאת היא יזמית אנינת טעם שעוסקת גם באימון אישי, גם מורה ליוגה נשית (ולנערות), גם מלמדת על תזונה ומודעות לגוף, כותבת, ובעיקר – טיפוס סקרן. בתור נכדה לסבתא תופרת ולסבא שעסק בבניית יסודות בניין, ליאת נמשכה תמיד לאמנויות מסורתיות (לכבודם אגב, עיצבה את לוגו המותג שלה "אורבנית" ממוטות ברזל ומסגרת תפורה). בשנים האחרונות, ומכל גיחה שלה לקמפינג בטבע או סיבוב בתאילנד, היא נוהגת לחזור עם שלל פריטים מיוחדים מהעולמות השונים שמדברים אליה (ובטוח גם אליכם): בחזית האופנה – תמצאו סדרת חולצות וגופיות רקומות, שאלים אתניים ותיקי קלאץ' בוהמיינים ססגוניים, כולם בסגנון "מי בא לוואקנס בפרובנס?". אם אתם יותר בראש רוק-גלאם לכו על צמידי הגומי השחורים שהיא מייבאת, לצד סכו"ם מוזהב מפליז. עובד טוב יחד. במחלקת הילדים תמצאו פתאום דגלים ובובות סרוגות (שמגיעות עם בגדים להחלפה, ארון ואקססוריז נלווים), ויש גם מוצרי טיפוח לגוף ולנפש (אלוהים יודע שאנחנו זקוקים לזה). הכל בטוב טעם, עד הטיקט.

ממש בקרוב, ליאת מספרת, יעלה גם פורטל תוכן ל"אורבנית", בו תוכלו לקבל טיפים לקראת חופשות עירוניות או טיולי קמפינג, איך משלבים את כל זה בחיים אנתרופוסופיים, או סתם להתעדכן על מה חדש אצלה בחנות. בקיצור, דברים טובים אפשר למצוא בוורשה, טובים מאוד.

 
“אורבנית” – החל מ-25 ש”ח לזוג טבעת עיסוי בקופסית ועד 290 ש”ח לבובה סרוגה
להשיג בחנות של ליאת ורשה URBANIT, טל’: 052.3233517. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה