25 בדצמבר, 2011

כך מכניסים אורחים

מיכל ואורית מ"אומנות האירוח" ידאגו לכל הפרטים באירוע הבא שלכם, זה שכולם ידברו עליו עוד שנים אחר-כך

קורה לנו לפעמים שאנחנו מתים לארח את כולם אצלנו, לערוך מסיבה רצינית עם כל מי שאנחנו הכי אוהבים, עד שכל הבניין יזמין לנו משטרה (ושלפחות אחת תפונה מעולפת במונית הביתה). כי סיבות לחגוג לא חסרות לנו, אבל מקומות לחגוג בהם וחשק לבשל ל-50 איש – דווקא כן. בדיוק כאן נכנסות לתמונה נשות (מלאכיות, אם תרצו) "אומנות האירוח".

מסיבה שהתארחנו בה לא מזמן, אורגנה, הופקה, בושלה ותוכננה לפרטי פרטים על ידי אורית ברום ומיכל נועם, שתי חברות שהגיעו מתחום העיצוב והקימו לפני שנתיים חברה להפקת אירועים פרטיים ועסקיים, בבית או בחוץ, שמציעה גם שירותי קייטרינג ומטבח, המוקם בכל נקודה שתבחרו. את המנות, שנרקחות ומתוכננות בכל אירוע מחדש (ללא תפריט קבוע), מכינות אורית ומיכל במקום ובשיא ההקפדה, מחומרי גלם טריים ואיכותיים ביותר ומכל סגנון שתרצו (בשרי, חלבי, דגים, פיוז'ן, יו ניים איט). למי שלא מוצא איפה לארח את מסיבת פתיחת הרבעון, בת מצווה, ערב שירה לחבר'ה ואפילו סתם חמין המוני – מציעות אורית ומיכל את הסטודיו הפרטי והמדהים שלהן – "זבולון 10" שבפלורנטין, המשמש אותן גם כמשרד, גם כבית שני, וגם מארח בכל יום שישי בצהריים קבלת שבת אינטימית ושמחה לחברי הפרלמנט שלהן. אם תרצו – תוכלו לשלב בין שירותי המטבח המוקפדים והסטודיו בזבולון ולקבל חבילת אירוח קומפלט, בה יוגשו מנות בחלוקה, פתיחים מסוגננים והפתעות מתחלפות לאורחים, שלא דומות או חוזרות על עצמן מאירוע לאירוע.

במסיבה שלנו למשל (שנערכה ביום שישי), הקימו נשות האירוח חנות סידורי פרחים במרכז הרחבה, וכל אחד זכה להכין לעצמו סידור וזר לשבת או בחר עציץ תבלין הביתה. לסיכום – במקרה שהכיף שלכם הוא לחגוג ולארח אבל בלי הקטע של שטיפת הכלים אל תוך הלילה או התמוטטות העצבים רגע לפני שהאורחים נכנסים –  הרימו טלפון ותנו לאומניות לעשות את מה שהן הכי טובות בו.

שירותי קייטרינג בוטיק וסטודיו לאירוח – 250-400 ש"ח לאדם (תלוי באופי האירוע וכמות המוזמנים), השירות מתאים לאירועים בין 10 ועד 500 איש.
לפרטים נוספים – "אומנות האירוח", סטודיו "זבולון 10", זבולון 10, פלורנטין, תל אביב, טל': 052-5461651 (אורית), 052-6963632 (מיכל), mn2010@013net.net

 

 

הכול טעים יותר על מקל. שיפודי עגבניות, "אומנות האירוח"

 

 

עד הפרט האחרון. לאפות מגולגלות וחטיפים בנייר של "אומנות האירוח"

 

 

ביד מיומנת. חטיפים מהמטבח ב-"זבולון 10"

 

 

נפגש בקומה השנייה. מתוך סטודיו "זבולון 10"

 

 


[PSGallery=9c71prorbb]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה