22 באוקטובר, 2018

כיף חלק

סלון היופי והשיק "שוּשקָה" מציע מהיום גם טיפולי הסרת שיער בלייזר, ללא כאבים ובאווירה הכי משוחררת וכיפית שאפשר. החלה עונת השלכת, בכל האזורים

כולם יודעים שה-ה-ה-ה-היום להתחיל טיפולי הסרת שיער, זה שלשום כן? כי מי שטורח בערב שבת סתווי – זוכה לרגליים חלקות / חיים ללא זיפים / בית שחי לאכול ממנו – בכל שבת קייצית ב-2019 שתבחרו לקפוץ ספונטנית להילטון. ובכן, למרות שלא נהוג לחשוף ולהעביר הלאה שם של קוסמטיקאית מעולה, שלא כל התורים ייתפסו חלילה (כבר עדיף לחלוק בייביסיטר), הנה אנחנו בכל זאת משתפים כמו בני תרבות את הטיפ החשוב הבא:

מבירור שערכנו לחברה טובה (אצלנו הכול נושר טבעית, כן?), עולה כי בבוטיק היופי התל אביבי והקולי "שוּשקָה", אפשר מעכשיו לעבור גם טיפולי לייזר חדשים, וכמו תמיד אצל שוש – באווירה כיפית, נינוחה ובראש הכי טוב. צפו לשלכת בכל האזורים.

לאחר סקר שוק מקיף בתחום, ובטיימינג מושלם לעונת המירטוט, החליטה ענבל סיטין שפריר, הבעלים ו'שושקה' המקורית, לשדרג לאחרונה את תפריט טיפולי הסרת השיער במקום ולהכניס את הדור הבא: מכשיר חכם (בפיתוח כחול-לבן) בשם InMode, שכולל מערכת קירור מיוחדת בידית, המנטרלת את הכאב די לחלוטין. הטכנולוגיה החדשה מתאימה עצמה לכל סוג עור, פיגמנט השיער או אזור בגוף, ומצריכה בין 5 ל-20 דקות טיפול בכל פעם. סה טו. כך שכמעט בלי להרגיש, ותוך 10 מפגשים (גיב אור טייק) תוכלו להשליט סדר וניקיון בכל אזור בגוף שתבחרו. ללא חוזה, ללא התחייבות מראש, ללא הבדלי גיל, מין או שיעור – כולם יכולים פשוט להחליק את זה בקלילות.

אבל הכי נחמד? תשכחו מלחמוק בקניון אל תוך מסדרון רפאים-קריפי ליד הקעקועים והצעצועי מין. מדובר פה באחת הנקודות השמחות, המוארות, הרותחות והכי סטייליש בעיר. זו שנבחרה כבר 4 שנים ברציפות כסלון הביוטי הטוב בעיר; המציע במקום דודות בחלוקים מאיימים – צוות מקצועי וידידותי שנבחר בפינצטה (סמיילי קורץ), שיחות זורמות, חומרי טיפוח מעולים לנשים ולגברים, ממתקי-אופנה מעודכנים ומגרים על המדפים, מוזיקה טובה; והמון חשק להישאר ולסגור באותה הזדמנות גם איפור, גבות או מני-פדי (הלו, מי שמזניח את הבהונות בחורף – יוצא ציפורן חודרנית!). אז הנה הטלפון, אבל זה רק לכם. דיר בלאק להעביר הלאה בוואטצפ של הגן.

טיפולי לייזר להסרת שיער – המחירון המלא לנשים ולגברים בלינק הבא (בקניית סדרת טיפולים מעל 3,000 ש"ח – אזור שפם או בית שחי מתנה)
"שושקה", אחד העם 79, תל אביב, טל': 03.5601015, פייסבוק, אינסטגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה