11 בספטמבר, 2016

כבר מותר להגיד שנה טובה?

סייל החגים הגדול נחת לשבועיים במרקט, עם הנחות של עד 70% על כל עניין ששקלתם להתחדש בו, מהמדף בארון ועד הפינה המוזנחת בסלון. הכי מגיע לכם

בוקר טוב, הפאניקה שלכם חזרה!
חפשו היטב תחת סעיף "חרדת חגים", שכולל סימפטומים כמו היפר-ונטילציה, בריחת שתן וגרדת בכל פעם ששואלים "אז איפה אתם בחג?" או "מה תעשו עם הילדים כל אוקטובר?". אלוהים ישמור (ובמילים אחרות: יש רופא עם מרשם לוונטולין בקהל?).

אז לקחנו לתשומת לבנו את האווירה המשברית והרמנו לכם משהו שיעשה הרבה טוב.

סייל שנה טובה, שהחל הבוקר במרמלדה מרקט, מביא עימו רק בשורות טובות ומציע עד 70% הנחה על טריליון דברים שיסדרו אתכם פיקס לחג – החל מהאאוטפיט, דרך סיר למרק חגיגי ועד המתנה לאחיינית האחרונה ביותר (זו שבאמת יש לה הכל). תענוג.

אבל בתור התחלה, הרשו לנו קודם כל לעשות לביתנו, תרתי משמע (בכל זאת, חודש של אירוח בסלון לא יארגן את עצמו); פלוס סט הצעות ראשוניות לאאוטפיטי חג יפים בהחלט, ממש פה בהמשך (רשימה חלקית ביותר, כן?). יאללה, התחלנו:

 

רוצים הכל לפי כיוון השעון. מתוך סייל "שנה טובה" במרקט

רוצים הכל לפי כיוון השעון. מתוך סייל "שנה טובה" במרקט

למעלה משמאל ובכיוון השעון: #1 מנורת אותיות להרכבה אישית, שתוכלו לארגן עם Shana Tova Saba! ולהציב במרכז השולחן; #2 סט צלחות צבעוניות מפורצלן (שירימו גבוה כל גפילטע); #3 שעון קיר מבטון בעבודת יד ובשילוב צהוב עז (הכי עוזר להעביר את זמן גיהוץ הראנרים); #4 כיסוי כרית מפשתן בצביעת אינדיגו ידנית שחייבים על הספה (מסתיר הכתמים מס' 1); #5 פנקס ממו שולחני של מותג מוצרי הנייר המקומי המהמם PULP, שמשמש גם כמחזיק כלי כתיבה (הו, פתקי הושבה יפים, הנה אתם); #6 תבנית אפיה מעולה ובה כבר רשום המתכון לעוגת גבינה מנצחת. בינגו!

 

 

הכל הולך עם הכל. מתוך סייל "שנה טובה במרקט"

הכל הולך עם הכל. מתוך סייל "שנה טובה במרקט"

למעלה משמאל ובכיוון השעון: #7 צעיף בגווני אפרסק-שמנת-מנטה של גלה דרין לימי הסתיו המתרגשים עלינו (רק תבואו כבר, נו); #8 שמלה לבנה רחבה ונעימה של F.IRST (ואוי למי שמתקרב אלינו עם סלט רימונים); #9 נעלי ניו באלנס מדגם 996 ובגוון לבן חגיגי, שכיף להפגיז בחג (ולצעוד בהם עד כיפור); #10 שמלה שחורה של המותג המשובח BRANT עם כפתרה כסופה בגב (והמון מקום לקינוחים מקדימה); #11 כפכפים מטריפים של SOL SANA, המותג האוסטרלי שהכי נשמח לארח בסוכה השנה. סה טו לבינתים.

כל זאת ועוד אלפי מתנות לבית, לילדים, למארחת – או לעצמכם בלבד – בהנחות של עד 70% הנחה מעכשיו במרמלדה מרקט (ועד מוצ"ש, 24.9.16). נתראה בקופות!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה