10 בספטמבר, 2013

תל אביבה אהובתי

השכרת ווספה עם סירה וסיורים מושקעים ברחבי תל אביב - שתי תכניות לטיול בעיר הגדולה שמתאימות בדיוק לימים בהם מזג האוויר הופך להיות מעט יותר נסבל

אנחנו לא רוצים לפתוח פה, אבל יש לנו תחושה עמומה בבהונות שמזג האוויר אוטוטו משתנה ועובר מסחלה לסביר. בואו נגיד ככה: התחיל בבית דיבור על לנסות לישון בלי מזגן. טפו, לא אמרנו כלום. אז לכבוד שינויי האקלים המתרגשים עלינו לטובה (כבר העברתם את השעון לזמן אתונה?) – מצאנו שתי פעילויות מושלמות שיגרמו לכם להסתכל על המטרופולין המיוזע שלנו מזווית אחרת.

כך תתאהבו בתפוח הקטן שלנו מחדש (ואף מילה על הבחירות):

#1
מה עושים – שוכרים קטנועי TelaVespa עם סירת צד להפלגות נוסטלגיות בתל אביב.
מה הסיפור – יניב ודפנה עלו על רעיון מדהים: עד שיחפרו איזה תעלת בלאומליך באלנבי, למה לא לשוט בינתיים בסירות ממונעות ולזכות לנקודת מבט אחרת על תל אביב? לצורך כך, פנו בני הזוג לבעל רישוי ליצור סירות וספה חדשות ומקוריות שהכין במיוחד בשבילם (15 שנים אחרי שהפסיקו לייצרן!) 4 קטנועי סירה חדשים במראה רטרו (עם קסדות תואמות) שתוכלו לשכור החל משעה בודדת ועד לקרוז בן 3 ימים בעיר. מעבר לנקודות מומלצות לנסיעה באווירת מתקן לונה-פארקי כיפי, דפנה ויניב מציעים לכם גם רמקול למוזיקה, סלסלת פיקניק לעצירות רומנטיות, חנות מזכרות עם סובינירים של וספה, בהמשך מתוכנן גם שיתוף פעולה עם מדריכת סיורים, ועוד הפתעות.
למי זה מתאים – לשלושה בסירה אחת: כלומר נהג (עם רישיון A בסיסי, 125 סמ"ק) פלוס שני רוכבים (מבוגר או ילד) שמחפשים פעילות חדשה לאורחים מחו"ל, טיול לילה חוויתי, הצעת נישואין מגניבה, או מתנת ברמצווש בראש טוב.
כמה ומאיפה – החל מ-120 ש"ח לשעה (המחיר משתנה בהתאם לזמן), קסדה תואמת – 20 ש"ח, בינתיים לסיורים בגבולות תל אביב בלבד. לפרטים והשכרה – TelaVespa, טל': 053-3373557 (דפנה / יניב), עמוד הפייסבוק.
בקיצור – אם מאז הפתיח ההוא של "החמישייה הקאמרית" חלמתם לצאת לקרוז בסירת צד בעיר – היכון, החל, שוט!

#2

האישה שתגרום לכם להתאהב מחדש בטיילת. סיורים עם מיכל ששון

 

מה עושים – מתאהבים מחדש בתל אביב-יפו עם הסיורים של מיכל ששון-ביבי
מה הסיפור – מיכל, מורת דרך (ברישיון מאז 87'!) מעבירה ב-15 השנים האחרונות סיורים במיליון נושאים מתחלפים ומגניבים בתל אביב, אותם היא מתבלת תמיד בספרות מעשירה ושירה מקומית, פיקנטריה וכמובן זמן לצילומים וסיפורים אישיים. אפשר להתאים ולתפור את הסיור לפי אופי הקבוצה (כן, ברוריה, עוברים בשכונה שגדלת!), ואפשר לבחור רעיונות מהתפריט – החל מסיור בעקבות אישים, הוזים וחוזים חלוציים, דרך סיור בבית הקברות טרומפלדור או לאורך הים, ועד סיור "משוק לשיק" בעקבות מרכזי אופנה בעיר.
למי זה מתאים – לכולם: זוגות שהרגע עברו העירה (ושבעו כבר מ-שביל ישראל), קבוצות עבודה גדולות שמנסות להתגבש או משפחות ששוברות את הראש מה לקנות ליומולדת עגול של סבא. 
כמה ומאיפה – לקבוצה בסיור בן שעתיים וחצי: 1,300 ש"ח + מע"מ (המחיר תלוי במס' האנשים). לפרטים – Tell-Aviv, טל': 052-6620190 (מיכל), עמוד הפייסבוק.
בקיצור – אם חשבתם שהעיר נגמרת בד"ר שקשוקה או שחוויתם משבר מוניציפאלי – תנו למיכל לעשות לכם תיקון אורבני.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה