29 ביוני, 2015

כאן מתפתחים בנעם

נעם גונן, מטפלת מנוסה בהתפתחות תינוקות, מעבירה סדנאות כיפיות ומעלה סרטוני וידאו שעוזרים לבייבי שלנו להרגיש טוב יותר. כך תעסו את זה נכון

גם אנחנו כמו כולם חלמנו להעביר חופשת לידה מהאגדות בין טיפות חלב לבתי קפה, צפייה בינג'ית בסדרות, וסידורי אלבום "רגעי קסם מהמלונית". אבל אז, ברגע האמת, עוד לפני שהשלמנו שעת שינה אחת – סטופ! נגמר הזמן. לפחות דבר אחד הספקנו: לחרוש בלילות על האתר של נעם גונן ולעסות כל מה שהיא אומרת.

נעם, בעלת תואר ראשון בהוראת מחול מסמינר הקיבוצים, היא מאבחנת ומטפלת התפתחותית מנוסה לפעוטות בשיטת ורדי. אל הקליניקה שלה מגיעים תינוקות עם קשיים בעקבות מנחים ברחם, חולשות בשרירים או עודף במסת שריר (יש דבר כזה). נועם עובדת עם כולם בעדינות ורגישות, מספקת סביבה התפתחותית מרגיעה באווירה של פעם ובלי יותר מדי גירויים ורעש (אה, אז עדיף בלי "פרויקט מסלול" ברקע את אומרת?). בלי להתערב או לזרז תהליכים טבעיים, היא תעבור אתכם על תנועות נכונות, תחושות וצלילים ותתמקד במה שחשוב. מסדנאות ההתפתחות שיצרה תצאו עם המון שיטות ותרגילי משחק לחיזוק הגוף, טיפול בגזים, תפיסת חפצים, עיסויים ועוד (מגיל חודש); ומי שרוצה יכול להזמין גם ליווי התפתחותי אישי שמשכלל את הקואורדינציה של הבייבי שלכם ומעניק בטחון בגוף (יש סדנה לגילאי 420 חודשים?).

אפשר גם להזמין את נעם הביתה כמתנה לעצמכם או לחברים שילדו, או לעשות כמונו ובתור התחלה לא לשחרר מהנייד את דף הסרטונים באתר שלה. שם למדנו למשל טריק מעולה להעברת הידיים מעבר לקו האמצע בגוף, וגם מה מצפה לנו עם הקטן בכל חודש מראש (אדוני, עשרה ימים ואתה מסתובב ציר!). במילים אחרות, הסוד הוא פשוט ללכת בדרכי נעם.

נעם גונן, מטפלת התפתחותית לתינוקות – לסרטוני תרגילים מומלצים לחצו כאן, לשלבי ההתפתחות בכל חודש – לחצו כאן.
סוטין 24, תל אביב, טל': 054.6764184 (נעם)
בחמישי הקרוב (2.7), ייפתחו 2 סדנאות: ב-10:00 לגילאי 1.5-3.5 חודשים, ב-11:00 לגילאי 4-6 חודשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה