08 ביולי, 2014

יש לנו מפלט

בימים כאלה, כשהלחות והמצב הכללי לא לטובתנו, אנחנו פונים אל מחוזות השחיתות ומזמינים לעצמנו טיפול פנים מענג, בתקווה לצאת ולגלות שהשלום הגיע. אסקפיזם גרסת ה"לא הגזמתם בכלל"

יש לנו תחביב חדש. האמת, יותר מתחביב זה מפלט אמיתי מרגעים של עומס ולחץ. כבר עשינו את זה מזמן, כבר קנינו את זה מתנה לחברים שחגגו יומולדת – בקיצור כבר למדנו את התחום. למפלט המענג הזה קוראים טיפול פנים באווירת ספא, שאינו כולל הוצאת שחורים וכאבים אחרים אלא רק אופרציות מרגיעות ונעימות שיגרמו לעפעפיים שלכם לרפרף ולגלגלי העיניים שלכם להתהפך לאחור. מה הבשורה כאן? פשוט מאד: לא תמיד מתחשק לנו למסור את כל גופינו לטיפול כולל של לחיצות ושמנים, ועם זאת אנחנו זקוקים למרגוע ופינוק. ואם הייתם נוכחים בטיפול האחרון שעשינו במרכז החדש של L'OCCITANE במתחם שרונה הייתם מבינים בדיוק על מה מדובר.

אבל לא הייתם. אז הנה הפירוט המגרה והמלא:
הגענו מאד מיוזעים ותשושים. קבלה את פנינו שרי והובילה אותנו במעלה המדרגות אל מתחם הטיפולים המקסים והנעים. אנחנו מכירים את ל'אוקסיטן כבר שנים ורגילים לסטיילינג הפרובנסלי הכיפי של המותג – אבל תמיד כיף להתלהב מחדש. אחרי השריית כפות הרגליים במים חמימים ומבושמים ומעבר קליל לסטרפלס חד פעמי – נשכבנו על מיטת הטיפולים ומסרנו את הפנים הלא מפונקות שלנו לידיה העדינות והמיומנות של שרי.

החלטנו יחד על טיפול חמאת שיאה – שלא כולל ניקוי נקבוביות (תודה לאל) – אבל כולל ניקוי כללי, ועיסויים בלי סוף (גם של אזור המחשוף), החדרת לחות במספר שלבים מדויקים, פלוס הפוגות קסומות (בזמן הנחת המסכה) לעיסוי כפות ידיים, כפות רגליים (!), צוואר ועורף (הכל כמובן עם מוצרי ל'אוקיסטן). המטרה של הטיפול היא להוסיף לעור גמישות וחיוניות (פחות הסיסמא, יותר הדבר האמיתי) ועל הדרך להרגיע את כל המכונה המעורערת שלנו. זה הצליח. ביג טיים.

ההמלצה שלנו הכוללת היא כזאת: קחו איזה בוקר. הודיעו בעבודה שיש לכם כאב ראש נוראי ותקבעו לכם טיפול כלשהו בספא החדש של לאוקסיטן (או כל טיפול אחר שעושה לכם את זה). אחר כך תתקשרו למשרד, תגידו שהכאב רק החמיר וסורו ליומית ("אפס ביחסי אנוש" כבר ראיתם?). תבלו!

טיפול חמאת שיאה בספא ל'אוקסיטן – 290 ש"ח ל-60 דקות, 375 ש"ח ל-90 דקות.
ספא L'OCCITANE, במושבה שרונה, תל אביב, טל': 03.5744645. שעות פתיחה – ראשון-חמישי – 10:00-22:00 (טיפול אחרון ב-20:00); שישי – 09:00- 15:00 (טיפול אחרון ב-13:00).

 

 

מרגוע זה השחור החדש. ספא ל'אוקסיטן (צילום: אבי ולדמן)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה